دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی
دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی

امنیت خانه با دوربین های مداربسته کوچک و مخفی

دوربین های مداربسته کوچک و مخفی

این پست در واقع خلاصه شده پستی در وب سایت مینی دی وی پرو میباشد که میتوانید نسخه کامل آن را با کلیک روی این لینک مشاهده کنید.

  

یافتن بهترین دوربین کوچک مخفی می تواند واقعاً دشوار باشد زیرا بسیاری از دوربین ها کیفیت بسیار پایینی دارند و عملکرد محدودی ارائه می دهند. برای کسانی که نمی‌دانند برای این دوربین ها زیرمجموعه‌های زیادی وجود دارد و همه اینها اهداف مختلفی را دنبال می‌کنند. بسته به نوع، اتصال، اندازه دوربین، کیفیت ویدئو و صدا، قابلیت حمل، وضوح، فعال سازی، فضای ذخیره سازی و مصرف انرژی، ما بهترین دوربین های امنیتی موجود آنلاین را انتخاب کرده ایم.در صورت هرگونه سوال با کارشناسان فروش مجموعه MiniDvPro در ارتباط باشید.

minidvpro

برای خرید انواع دوربین مداربسته مخفی میتوانید با شماره تماس های بالا با مشاورین فروش ما در ارتباط باشید.

دوربین EYE CAM WIFI وای فای

دوربین اس کیو تی EYE CAM WIFI وای فای

اگر می‌خواهید برای گرفتن برخی از محتوای ویدیویی و صوتی به بهترین ابزار را انتخاب کنید، دوربین مخفی WiFi مینی Fangle می‌تواند بهترین وسیله‌ای باشد که به شما امکان می‌دهد این کار را به شیوه‌ای بسیار مخفی انجام دهید. این تجهیزات کوچک و به راحتی قابل حمل با زاویه باز 150 درجه به همراه وضوح تصویر 1080P برای بررسی فیلم زنده از طریق برنامه تلفن هوشمند است.

این دستگاه با یک شبکه وای فای روتر 2.4 گیگاهرتز کار می کند و برای پیکربندی به تلفن های هوشمند Android و iOS با برنامه دوربین مینی رایگان نیاز دارد. این دوربین کوچک می تواند بدون Wi-Fi نیز ضبط کند، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک کارت SD را وارد کرده و آن را روشن کنید.

خرید دوربین

دوربین SekyuritiBijon S918

دوربین دکمه ای

این یکی دیگر از ابزارهای فیلمبرداری به صورت مخفی است که تجربه شگفت‌انگیزی را ارائه می‌کند و به شما امکان می‌دهد بهترین کارآگاه در شهر خود باشید. برخلاف سایر دوربین های مخفی، این گجت ساده و بدون دردسر فنی قابل استفاده است و به سادگی می توانید با یک دکمه شروع به ضبط کنید.

این دوربین می تواند یک کارت SD با اندازه 2 تا 32 گیگابایت را مدیریت کند، که برای انجام چندین عملیات بدون حذف دوباره و دوباره پروژه های قبلی کافی است.

دوربین IFITech - 1080p HD Hidden Camera

دوربین مخفی USB شارژر

دوربین مخفی HD IFITech - 1080p بدون هیچ تنظیماتی استفاده می‌شود، فقط وقتی آماده شروع ضبط هستید آن را به دیوار وصل کنید و پس از پایان ضبط آن را از برق بکشید. برای مشاهده محتویات کارت SD می توانید مستقیماً از کابل USB برای اتصال رایانه استفاده کنید. این دستگاه دارای ویدئوهای رنگی 1920 در 1080 پیکسل فول اچ دی با دید زاویه باز 90 درجه، ضبط و پخش صدا و فیلم صاف 30 فریم بر ثانیه است.

این دوربین مخفی دارای قابلیت تشخیص حرکت هوشمند است که با فعال شدن آن، دوربین به‌محض اینکه نوعی حرکت را حس کرد، به‌طور خودکار شروع به ضبط می‌کند. به این ترتیب می تواند فضای زیادی را روی کارت SD ذخیره کند و نیازی به هدر دادن زمان برای تماشای فیلم های بی فایده ندارید.

بهترین دوربین کوچک مخفی کدام است؟

دوربین های مینی خوب زیادی در بازار موجود است که از جمله بهترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.