دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی
دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی

چگونه دوربین های مخفی را تشخیص دهیم؟

دوربین مخفی جاسوسی داخل منزل

چگونه بفهمیم که دوربین امنیتی در منزل یا محل کار شما وجود دارد؟ ساده ترین راه برای تشخیص دوربین نظارتی مخفی در آپارتمان، خانه یا اتاق هتل شما چیست؟ چگونه دوربین های امنیتی مخفی پشت آینه ها را پیدا کنیم؟ چگونه متوجه شویم دوربین های کوچک متصل به گوشی در حال ارسال تصاویر ما به سمت مشاهده کننده هستند؟

7 راه ساده وجود دارد که هر کسی می تواند دوربین های نظارت مخفی سرکش را بدون داشتن جیمز باند در کنار شما بیابد. برای کمک به شناسایی دوربین‌های نظارت مخفی و دستگاه‌های شنود نصب شده در فضای باز و داخلی، از جمله اتاق هتل، حمام، خانه و هر کجا که هستید.

دوربین مخفی شده داخل منزل

7 راه تشخیص دوربین‌های مخفی نصب شده

از آنجایی که نصب دوربین مداربسته مخفی بسیار راحت است .راهنمای گام به گام زیر به شما امکان می دهد دوربین های مخفی را در عرض چند دقیقه پیدا کنید. بسیاری از راه ها کاملا رایگان هستند! گاهی اوقات فقط یک ترفند کوچک می تواند باعث شود دوربین های مداربسته مخفی جایی برای پنهان شدن نداشته باشند.

  • محیط را با دقت اسکن کنید
  • چراغ های اتاق را خاموش کنید
  • از تلفن های همراه آیفون یا اندروید خود استفاده کنید
  • از یک آشکارساز یا سنسور حرفه ای استفاده کنید
  • آینه ها را در محل خود بررسی کنید
  • از چراغ قوه برای یافتن دوربین های مخفی استفاده کنید
  • دستگاه های مخفی را با برنامه های Wi-Fi Sniffing بررسی کنید

منبع : برای مشاهده ادامه مطلب و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت مینی دی وی پرو رفته و با این فروشگاه تخصصی دوربین های مداربسته مخفی و کوچک بیشتر آشنا شوید. همچنین میتوانید ادامه این مقاله از اینجا مشاهده کنید.میتوانید برای خرید دوربین کوچک به همین لینک قرمز مراجعه کنید.

چرا هنگام سفر باید بررسی دوربین های جاسوسی مخفی را شروع کنید؟

آیا می ترسید هنگام سفر دوربین های مخفی از شما جاسوسی کنند؟ در سال 2020، دیگر نمی توان نگرانی در مورد دوربین های جاسوسی در هتل ها و مراکز اجاره ای تعطیلات را به عنوان دور از ذهن رد کرد.

در سراسر سال 2019، طوفان اخبار خبری روندی نوظهور را نشان داد، زیرا مسافران یکی پس از دیگری دوربین های مخفی را در محل اقامت خود کشف کردند. به طور معمول، این دستگاه های مخفی به صورت هوشمندانه ای در اقلام بی ضرری مانن هشدار دهنده دود، ساعت های زنگ دار، شارژرهای تلفن و حتی بطری های شامپو و چوب های دئودورانت جاسازی می شدند.

رندی اندروز، کارشناس دوربین های امنیتی ویدئویی و بنیانگذار Logan Security Consulting، که اپلیکیشن محبوب آشکارساز دوربین مخفی آیفون را می سازد، می گوید: نوآوری و دسترسی به انفجار دوربین های جاسوسی منجر می شود. اندروز می گوید: «تکنولوژی بسیار بسیار کوچکتر شده است. "ما در مورد یک لنز دوربین میکرو به اندازه یک سر سوزن صحبت می کنیم."

کوچکترین دوربین مخفی که اندروز تا به حال دیده است در داخل صلیب سر پیچ فیلیپس تعبیه شده است. او می‌گوید: «با چشم غیرمسلح، فقط با هم ترکیب می‌شود و اصلاً قابل مشاهده نیست.

برای بسیاری از مسافران، نگران کننده ترین روند گسترش دوربین های مخفی در ایالات متحده است. در ابتدا، این دوربین‌ها از چین بیرون آمدند و ما شاهد فروختن آن‌ها در وب‌سایت‌های چینی مانند علی‌بابا بودیم. اکنون، البته، آمازون و eBay آشکارا آنها را می فروشند.

در واقع، جستجوی سریع «دوربین‌های جاسوسی مخفی» در Amazon.com هزاران کالای روزمره را نشان می‌دهد که با دوربین‌های میکرو تعبیه‌شده فروخته می‌شوند. اکثر این محصولات زیر 100 دلار قیمت دارند. به عنوان مثال، یک شارژر دیواری USB با قیمت 28.87 دلار، یک آشکارساز دود با قیمت 58.99 دلار و یک ساعت زنگ دار دیجیتال با قیمت 76.99 دلار وجود دارد. هر مورد به گونه ای طراحی شده است که نامحسوس باشد، مانند کتاب هاردور با قیمت 49.99 دلار یا قاب عکس با قیمت 99.99 دلار که در حالت نشستن روی شومینه یا قفسه کتاب در داخل اتاق اجاره ای یا سوئیت هتل، کاملاً بی ضرر به نظر می رسد.

یکی دیگر از دلایل گسترش دوربین های جاسوسی این است که استفاده از آنها بسیار آسان شده است. اندروز می گوید: «در دوران قدیم، حتی چهار سال پیش، اگر دوربین امنیتی داشتید و می خواستید ویدیو را به صورت آنلاین مشاهده کنید، باید مدیریت پیچیده فایروال را انجام می دادید. امروز، جدیدترین دوربین‌های جاسوسی روی یک شبکه Wi-Fi اجرا می‌شوند و به سرورهای مبتنی بر ابر دسترسی خواهند داشت. آنها نه تنها روی دستگاه ضبط می‌کنند، جایی که شما باید به آنجا بروید و یک کارت SD را برای دریافت ویدیو بازیابی کنید. آنها همچنین به وایرلس متصل می شوند. و همه آنها دارای تنظیمات ساده و قابل انجامی هستند. هر کسی می تواند این کار را انجام دهد.»

چگونه دوربین مخفی کوچک را پیدا کنیم

با افزایش سریع تعداد دوربین‌های مخفی، راه‌های زیادی برای محافظت از حریم خصوصی شما از جمله تعداد زیادی اپلیکیشن شناسایی وجود دارد. به گفته اندروز، اپلیکیشن Hidden Camera Detector که چندین سال پیش راه اندازی شد، در شش ماه گذشته بارگیری های زیادی دریافت کرده است و اکنون بیش از نیم میلیون کاربر دارد. برنامه آیفون به مدت سه روز رایگان است و سپس اشتراک ماهانه 3.99 دلار دارد.

با استفاده از دوربین و چراغ قوه در تلفن هوشمند خود، ردیاب دوربین مخفی می تواند به تشخیص لنز سوراخ یک دوربین جاسوسی در اتاق کمک کند. همچنین دستگاه های مشکوک را در وای فای، شبکه های محلی و بلوتوث اسکن می کند. اندروز توضیح می‌دهد: «دوربین‌های جاسوسی در یک شبکه متفاوت از دوربین‌های امنیتی استاندارد عمل می‌کنند. "برنامه ما قادر است دوربین مخفی را در شبکه بر اساس جایی که در فضای ابری به آن دسترسی دارد تشخیص دهد."

اندروز می گوید: «ما آن را واقعاً ساده می کنیم. یک جعبه قرمز، یک جعبه زرد و یک جعبه سبز وجود دارد. قرمز به این معنی است که احتمال زیادی وجود دارد که این یک دوربین جاسوسی باشد. رنگ زرد دستگاه‌های غیر مخفی را که می‌توان از اینترنت به آن‌ها دسترسی داشت، مشخص می‌کند. که ممکن است شامل یک دوربین Nest یا یک دوربین امنیتی استاندارد مشابه باشد. و سبز فقط به شما می گوید که چه چیز دیگری به شبکه Wi-Fi شما متصل است.

حتی اگر برنامه ای ندارید، همیشه باید در مورد محیط اطراف خود هوشمند باشید. اندروز می گوید: "اگر وارد اتاق هتل شوم، به ساعت زنگ دار نگاه خواهم کرد." من می خواهم ببینم موقعیت آن چگونه است. آیا به تخت اشاره می کند؟ فقط آن را برمی‌داشتم، برمی‌گرداندم و نگاهش می‌کردم. اگر دارای اسلات کارت SD باشد، می‌دانید که این یک دوربین است، مانند دوربین دیجیتال.» سپس، اندروز آشکارساز دود را بررسی می‌کند تا ببیند آیا یک نقطه سیاه کوچک وجود دارد - نشانه‌ای از لنز دوربین.

اندروز توصیه می کند: «در آخر، به مواردی که به نظر نامناسب به نظر می رسند توجه کنید. "به خانه دارهای هتل به طور خاص دستور داده شده است که اتاق ها را برای وسایلی که مهمانان قبلی پشت سر گذاشته اند جارو کنند. اگر یک شارژر تلفن به دیوار حمام وصل می‌شد، خدمه نظافت آن را بیرون می‌کشیدند. بنابراین شما می خواهید واقعا مراقب هر گونه لوازم الکترونیکی، شارژر تلفن، و این نوع چیزها باشید. اگر یک شارژر دیواری USB وصل شده باشد، قرار نیست آنجا باشد."

اندروز می گوید: «نباید ترسید یا بیش از حد پارانوئید باشید. "فقط کمی بیشتر از آنچه در اطراف شماست آگاه باشید."

دوربین مخفی کوچک

خرید دوربین کوچک مخفی

minidvpro