دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی
دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی

ساعت رومیزی دوربین دار

یک ساعت رومیزی دوربین دار ایده آل برای نصب در مکان هایی که مردم متوجه آن نخواهند شد تا به بهبود امنیت خانه و اتاق کودک و پرستار شما ، دفاتر ، فروشگاه ها و انبارها کمک کند ، به طوری که مطمئن باشید هیچ چیز را از دست نخواهید داد.این ساعت به شدت به مشتریانی که به دنبال امنیت کامل اتاق کودک و پرستار کودک و سالمندان هستند توصیه می شود.این ساعت دوربین دار رومیزی مانند سایر دوربین های اتاق کودک قابل رویت نیست چرا که طراحی لنز و قرار گیری لنز آن به صورت کاملا مخفی است.این دوربین همانند سایر دوربین های مخفی کوچک دارای ابعاد تصویری بالا (زاویه لنز دوربین) با دید 160 درجه است تا تمام فضای اتاق را تحت پوشش قرار دهد.

ساعت رومیزی دوربین دار بیسیم

لنز دوربین Clock Wifi در زیر صفحه براق پنهان است و بنابراین هیچ کس متوجه آن نمی شود. با کیفیت تصویر فیلمبرداری عالی 1080P و با استفاده از برنامه مدیریت دوربین می توان از کنترل از راه دور استفاده کرد. هنگام شناسایی حرکت ، تلفن شما اعلان را با تصاویر دریافت می کند. فقط کافیست از برنامه استفاده کنید تا جزئیات را در زمان واقعی مشاهده کنید و نیازی به نگرانی در مورد هر اتفاق از دست رفته ندارید.

این ساعت رومیزی مخفی دارای دید در شب مادون قرمز بسیار عالی است ، شما می توانید جزئیات و سطح آن را حتی در محیط تاریک به وضوح مشاهده کنید.

دوربین ساعت دار رومیزی

خرید دوربین ساعت رومیزی