دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی
دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی

دوربین خودکاری ریز مدل V8

این دوربین ریز خودکاری در کل برای دانشجویان طراحی شده است ، ولی  کاربرد های بسیار زیادی دارد ، به عنوان مثال این دوربین می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای ضبط جلسات کاری می باشد ، چرا که این دوربین به راحتی میتواند بدون اینکه جلب توجه کند فیلمبرداری کند ، و از این رو باعث می شود که ، افراد دچار استرس قرار گرفتن در معرض دوربین نشوند ، و از این رو به طور کامل می توانید از افراد و جلسات کاری خود فیلمبرداری نمایید ، و همچنین با استفاده از این خودکار از قرار داد های مهم کاری خود عکسبرداری کنید ، و به کمک همین خودکار آنها را امضا کنید .

دوربین خودکاری - pen camera v8دوربین فوق حرفه ای خودکاری ، دوربینی مناسب برای ثبت جلسات کاری

ویژگی های اصلی

  1. اولین و مهمترین ویژگی این دوربین خودکاری مدل V8 این می باشد که قابلیت ساپورت رم تا 64 گیگ را دارد که این موضوع باعث می شود که بتوانید به راحتی بدون اینکه مجبور باشید ، مدام رم دوربین را خالی کنید ، مدت ها از این خودکار استفاده نمایید ، به عنوان مثال در سفر های کاری و ....
  2. از طرفی این خودکار از لحاظ طراحی بسیار زیبا می باشد ، و به طوری طراحی شده است که مناسب با انواع پوشش ها می باشد ، و همین زیبایی این محصول باعث می شود که در تیپ ظاهری شما هم تاثیر بسیار مناسبی داشته باشد ، و خوب این خودکار بسیار خوش دست است ، که برای استفاده کردن از خود خودکار هم (فقط به عنوان یک خود نویس ) در امضا کردن قرار داد های مهم ، توجه همراهان به زیبایی خودکار جلب می شود .
  3. از ویژگی های دیگر این خودکار استفاده کردن آسان از آن می باشد ، چرا که این خودکار فقط دارای دو مود عکسبرداری و فیلمبرداری می باشد ، و تغییر دادن این مود ها با یک دکمه به راحتی انجام می پذیرد ، و برای هر کدام از این مود ها چراغ دوربین رنگ خاص خود را دارد که در توضیحات استفاده از دوربین ، از رنگ های چراغ ها و استفاده هر کدام از آنها با خبر خواهید شد .
  4. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این دوربین این می باشد ، که با توجه به اینکه این دوربین دارای سایز بسیار کوچکی می باشد ، ولی دارای تکنولوژی بسیار پیشرفته ای می باشد ، چرا که این دوربین مجهز به سنسور ضد لرزش نیز می باشد ، از این رو می توانید با این دوربین در حین پیاده روی یا حتی دویدن نیز فیلمبرداری نمایید ، و لحظات زیبای خود را جاودانه نمایید .
  • فرمت ویدیو : AVI
  • کیفیت فیلمبرداری :(VGA (1280*720P; 1920*1080
  • ولتاژ شارژ :  DC 5 V
  • کارت حافظه : تا 64 گیگابایت
  • سرعت فیلمبرداری : 30fps
  • باتری لیتیوم یون نصب شده و یک اتصال دهنده USB
  • زمان ضبط مداوم هنگام شارژ دوربین: حداکثر 75 دقیقه
  • قابل استفاده با هر درگاه USB قابل شارژ است
  • سوراخ فیلمبرداری مینیاتوری در نزدیکی دکمه قلم باعث سوء ظن نمی شود

دوربین خودکاری فوق حرفه ای ، با سنسور ضد لرزش قدرتمند

نقاط ضعف 

این دوربین خودکاری ریز یک دوربین بسیار قدرتمند می باشد ، ولی خوب زمانی که دوربین دارای سایز بسیار کوچکی باشد ، بدیهی است که دارای باطری بسیار کوچکی نیز هست ، بنابر این تنها نقطه ضعف این خودکار میزان نگهداری شارژ می باشد ، که به طور میانگین در کمترین حالت 75 دقیقه و در بیشترین حالت 90 دقیقه به صورت مداوم فیلمبرداری میکند ، ولی باتری این دوربین دارای تکنولوژی شارژ سریع می باشد ، به طوری که به راحتی با 45 دقیقه در شارژ قرار دادن ، دوربین از نو قابلیت فیلمبرداری را دارد.

نکته : باتری های این محصولات بسیار حساس می باشند ، از این رو به هیچ وجه ، این دوربین ها را بیشتر از 1 ساعت در شارژ قرار ندهید 

نحوه استفاده از دوربین:

نحوه استفاده از این دوربین بسیار آسان می باشد ، زمانی که خودکار را روشن میکنید چراغ دوربین در حالت قرمز میباشد ، که این یعنی دوربین در حالت عکسبرداری می باشد ، و با هر بار فشار دادن دکمه دوربین یک شات عکس میگیرد.

فیلمبرداری : برای قرار دادن دوربین بر روی مود فیلمبرداری ، به راحتی کافی است که دکمه دوربین را 3 ثانیه نگه دارید ، که خواهید دید که چراغ دوربین با رنگ سبز 3 چشمک میزند و خاموش میشود ، زمانی که این اتفاق افتاد ، یعنی دوربین در حال فیلمبر داری می باشد ، و خاموش شدن چراغ های دوربین از این رو می باشد ، که دوربین بودن این خودکار مشخص نگردد ، برای قطع کردن فیلمبرداری فقط کافیست که دکمه را یک بار دیگر فشار دهید .

نحوه استفاده از دوربین خودکاری فول اچ دی