دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی
دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی

دوربین مداربسته اسپید دام(speed dome) چیست؟

دوربین مداربسته بیسیم speed dome اسپیددام

دوربین‌های Speed Dome که دوربین‌های گنبدی PTZ نیز نامیده می‌شوند به طور گسترده در مناطق نظارتی در مقیاس متوسط و بزرگ استفاده می‌شوند، این دوربین می‌تواند کل منطقه را تنها با یک دوربین گنبدی سرعت و بدون هیچ نقطه کور نظارت کند. این نوع دوربین‌های امنیتی همیشه دارای محفظه ضد خرابکاری برای محافظت از خود در برابر ضربه و ضربه هستند. ماژول زوم جزء حیاتی برای دوربین‌های گنبدی سرعت است. ماژول زوم داخلی می تواند چرخش را از 0 درجه تا 360 درجه و چرخش خودکار چرخش شیب از 0 درجه تا 180 درجه انجام دهد. اکثر این دوربین ها می توانند مسیر گشت زنی و نقاط کروز را تنظیم کنند. 

دوربین‌ مداربسته اسپیددام speed dome از سرعت چرخش پان و شیب متفاوت هستند، دوربین‌های Speed Dome را می‌توان با دوربین‌های گنبدی با سرعت بالا (360 درجه در ثانیه)، دوربین‌های گنبدی سرعت متوسط (40-60 درجه در ثانیه) و دوربین‌های گنبدی با سرعت پایین (8 درجه) طبقه‌بندی کرد. - 18 درجه در ثانیه).

از مهمترین ویژگی های دوربین اسپید دام می توان به بزرگنمایی و کوچک نمایی تصویر، فوکوس خودکار تصویر در حین کار اشاره کرد و امروزه اکثر دوربین های اسپید دام به ماژول های زوم 10 برابر، زوم 22 برابر، زوم 27 برابر، زوم 36 برابری مجهز شده اند. به طور معمول ماژول بزرگنمایی بزرگ می تواند فاصله دور بیشتری را ببیند و تصاویر واضح و دقیق تری را ثبت کند.

بیشتر بدانیممقایسه و بررسی انواع دوربین های speed dome

دوربین دوربین اسپید دام IR SPEED DOME چیست؟

دوربین IR Speed Dome یک دوربین مداربسته سنتی Speed Dome است که با نورگیرهای مادون قرمز (IR) وصل شده است، ما این نوع دوربین ها را به عنوان دوربین سرعت IR می نامیم. با کمک این نورافکن های IR، دوربین گنبدی می تواند تصاویر را در محیط تاریکی کامل ثبت کند، همچنین فاصله دید در شب می تواند بسیار دورتر باشد (100 فوت - 400 فوت).

دوربین مداربسته اسپید دام speed dome

برخی از دوربین‌های IR دوربین اسپید دام مجهز به چندین آرایه LED نسل سوم هستند. یک آرایه ال ای دی IR یک روشنگر مادون قرمز قدرتمند است که می تواند مادون قرمز فعال با برد طولانی و زاویه باز را برای پوشش منطقه بزرگ ساطع کند، بنابراین فقط با چندین واحد آرایه LED IR، دید در شب دوربین گنبدی سرعت IR ممکن است تا 400 فوت برسد.

نقطه ضعف دوربین IR Speed Dome این است که نورپردازهای IR در حین عملکرد دوربین گرما تولید می کنند و دما را افزایش می دهند. بنابراین یک دوربین گنبدی سرعت IR خوب با طراحی تهویه حرارتی (پنکه و مواد تابشی گرما) هم برای روشنگرهای IR و هم برای ماژول دوربین زوم. این طراحی باعث می شود دوربین اسپید گن با عملکرد طولانی و عملکرد پایدار باشد.

ویژگی های معمولی برای دوربین دوربین اسپید دام

انواع و مدل‌های مختلف دوربین اسپید دام ممکن است ماژول دوربین زوم متفاوتی را تعبیه کرده باشند، همچنین ممکن است برخی از دوربین‌های گنبدی سرعت با ماژول زوم همراه نباشند. ماژول زوم به دوربین گنبدی امکان نظارت بر مساحت بزرگ و دیدن جزئیات بیشتر را می دهد.

دوربین مداربسته speed dome IR

تمامی دوربین های اسپید دام را می توان از طریق کیبورد RS485 یا کامپیوتر کنترل کرد. دوربین می تواند به طور خودکار و مکرر با سرعت بالا، متوسط و آهسته در چرخش 360 پانل اسکن کند و به طور خودکار 180 را در جهت عمودی بچرخاند، بنابراین دوربین Speed Dome می تواند صحنه پشت را نظارت کند.

دوربین گنبدی PTZ به شما این امکان را می دهد که 256 تنظیم از پیش تنظیم شده را ذخیره کنید که بخش های کلیدی برای نظارت هستند. علاوه بر این، به کاربر این امکان را می دهد که این تنظیمات از پیش تعیین شده را به ترتیب مورد نظر و زمان ماندن ترتیب دهد. این عملکرد می تواند دوربین سرعت گنبد را به طور خودکار با توجه به مسیر و زمان اقامت به گشت و گذار بپردازد.

مجهز به لنز عنبیه خودکار با کانونی متغیر، به صورت دستی و خودکار برای کنترل نمای میدان، بنابراین تصاویر را در فاصله دورتر ثبت می کند و تصاویری دقیق و واضح و تمیز ارائه می کند.

1/3 اینچ Sony CCD و Effio-E، ماژول زوم مجهز به Effio-S، ویژگی‌های کاهش نویز 2 بعدی، محدوده دینامیکی گسترده، جبران نور بالا، تشخیص حرکت و پوشاندن حریم خصوصی و غیره. ماژول زوم با کیفیت بالا می تواند تصاویری با کنتراست بالا و بازتولید رنگ واقعی با بالاترین وضوح افقی 700 خط تلویزیون (960H یا WD1) ارائه دهد.

اکثر دوربین Speed Dome با طراحی ضد آب دارای رتبه IP66، اضافه شده با کنترل دمای داخلی، این دوربین Speed Dome می تواند در داخل و خارج از منزل کار کند.

بیشتر بدانیمتفاوت دوربین مداربسته دام و اسپید دام و بولت

دوربین DOME سرعت ردیابی خودکار چیست؟

نظارت تصویری در حال حرکت به سمت روشی هوشمند و هوشمند است. برخی از دوربین‌های گنبدی سرعت طراحی جدید با عملکرد ردیابی خودکار، این عملکرد می‌تواند به کاربر اجازه دهد تا هدف متحرک را تنظیم کند و دوربین به طور خودکار هدف متحرک را ردیابی کند و بزرگنمایی کند و با سرعت بالا فوکوس کند. در ترکیب با عملکرد هشدار، دوربین گنبدی سرعت ردیابی خودکار می تواند بدون استفاده از نرم افزار به نظارت هوشمند بالایی دست یابد.

دوربین کوچک مخفی ریز بندانگشتی مینی

دوربین مداربسته اسپیددام یا دوربین کوچک؟

خب تا اینجای کار متوجه شدید دوربین مداربسته اسپیددام چیست و چگونه میتوانه در امر مراقبت از محل شما و فرزندان شما کمک کننده باشد. اما سیستم های نظارتی ارزان قیمت تری هم در بازار وجود داره که میتوانید با پرداخت هزینه بسیار کمتر در بالاترین سرعت نصب یک سیستم مراقبتی ایده آل رو داشته باشید. جایگزین ما برای شما دوربین کوچک و مینی هستند که نسبت به دوربین های مداربسته عادی ابعاد ریزی دارند و سایز آنها به اندازه یک سکه ۵۰ تومانی میباشد.

دوربین کوچک با قابلیت های فراوان رقیب سر سختی در این روز ها برای دوربین های مداربسته قدیمی است. درسته که دوربین های مداربسته پیشرفت زیادی کردند ولی در مقایسه با دوربین مینی و کوچک زمان بیشتری برای نصب و هزینه بیشتری برای خرید به شما تحمیل میکنند. البته ناگفته نماند در نهایت کیفیت دوربین های مداربسته حرفه تر بوده و ایمنی بیشتری را تضمین میکنند.

سیستم های جدید نظارتی کوچک و مینی که با نام MiniDv Camera هم شناخته میشوند قیمتی بین ۵۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان دارند که به هیچ دستگاه DVR خاصی نیاز ندارند و به صورت مستقل نصب و راه اندازی میشوند. دوربین کوچک مخفی مینی ریز با یک عدد شاژر معمولی تلفن همراه قابل روشن شدن است که به صورت دایمی فیلمبرداری میکند. یک عدد باتری داخلی (پلمپ شده) در داخل دوربین های کوچک نصب شده اند تا با هر بار شارژ توان فیلمبرداری تا ۲ ساعت را دارند. یک سیستم فیلمبرداری خودکار به نام Motion detection نیز در دوربین کوچک نصب شده است که به کارایی بیشتر باتری دوربین کمک میکند. به این صورت که سنسور دوربین در صورت تشخیص حرکت در محیط به صورت خودکار فرمان شروع فیلمبرداری را به دوربین کوچک می دهد و تصاویر در حافظه میکرو SD دوربین ذخیره میشود.

مدل های بیسیم دوربین کوچک (IP Camera) نیز از محبوبیت خاصی برخوردار است. این دوربین ها با WIFI یا سیم کارت های 4G اینترنت خود را تامین میکنند و تصاویر را به صورت زنده با کیفیت بالا 1080P برای شما روی تلفن همراه ارسال میکنند. میتوانید برای مشاهده دوربین کوچک بیسیم متصل به موبایل اینجا کلیک کنید و برای مشاهده دوربین سیم کارت خور کوچک اینجا کلیک کنید و برای مشاهده دوربین مداربسته سیم کارت خور اینجا کلیک کنید.

کلام آخر

وب سایت مینی دی وی پرو با افتخار ۱۰ سال است که در خدمت مشتریان محترم در زمینه دوربین های نظارتی و مراقبتی است که توانسته است اعتماد مشتریان عزیز خود را جلب نماید. پشتیبانی و خدمات پس از فروش ما به جرعت از تمامی فروشندگان بازار کیفیت بهتری دارد. ما همواره قبل و بعد از خرید شما در کنار شما خواهیم بود.

منابع: burglaryalarmsystem | MiniDvPro

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.