دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی
دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی

بررسی کوچکترین دوربین وای فای جهان

کوچک ترین دوربین بیسیم جهان
کوچک ترین دوربین بیسیم جهان به اندازه بندانگشت شما

من به تازگی دوربین کوچک وای فای مینی را خریدم، گفت این کوچکترین دوربین وای فای جهان است. این دوربین به صورت یک میکرو مکعب به اندازه 0.95 اینچ در هر طرف طراحی شده است. نمی توانم تأیید کنم. اما باید بگویم که واقعاً کوچک است.

 

 

من قبلا با دوربین های بندانگشتی پین هول و مینی کار کرده بودم. معمولاً اندازه کوچک به اندازه کافی تازگی دارد که من از ایرادات آن مانند کیفیت پایین تصویر و مجموعه ویژگی ها بگذرم. بنابراین انتظار زیادی از این دوربین نداشتم، به جز اینکه می دانستم قابلیت دوربین IP Wifi را در یک بسته کوچک دارد. این به تنهایی بسیار جذاب به نظر می رسد. با این حال، من خیلی بیشتر از آنچه انتظار داشتم از آن بهره بردم.

دوربین بندانگشتی کوچک

ویژگی های دوست داشتنی:

- واقعاً خیلی کوچک است. من همچنین عاشق فرم فاکتور مکعبی هستم. اندازه آن تقریباً یک چهارم است (عکس را در مقیاس ببینید).

- کیفیت تصویر در واقع بسیار مناسب است. اگرچه فول اچ دی نیست، اما در 1280x960 بسیار نزدیک است. ارائه تصویر در واقع بسیار واضح و متضاد است. هچنین نور کم را به طرز شگفت انگیزی به خوبی اداره می کند. با توجه به اندازه دوربین و لنز کوچک، عملکرد بیش از حد عالی است.

- دید در شب با لامپ IR در نور کم. من مطمئناً انتظار نداشتم چیزی به این کوچکی با نورگیر IR خودش عرضه شود! نیمه کره بالای لنز اصلی در واقع یک led IR است که در تاریکی کامل بین ۶ تا ۸ فوت روشن می شود. در حالی که سوژه های بسیار نزدیک را سیل می کند (به معایب مراجعه کنید)، این ویژگی غیرمنتظره است و آن را به دید در شب کاملاً کاربردی و بدون خطر تبدیل می کند.

-- باطری تغذیه می شود. من انتظار نداشتم که این ضریب فرم کوچک برای باتری مناسب باشد، اما یک باتری دارد. با توجه به قاب سوراخ شده به نظر می رسد که اندازه دوربین تقریباً نصف است. به نظر می رسد مدتی نیز دوام می آورد، که به شما امکان می دهد آن را در حال حرکت به عنوان یک دوربین جاسوسی یا اکشن بگیرید. امکانات زیادی را اضافه می کند تا بتواند بدون سیم برق خود را تامین کند.

- مغناطیسی با بسیاری از گزینه های نصب. خود دوربین دارای یک آهنربای قوی در قسمت پشتی مکعب مقابل لنز است. این به تنهایی به آن اجازه می دهد تا به راحتی روی اقلام آهنی مانند درهای یخچال، قوطی های آئروسل، لوله ها و غیره با امکانات فراوان سوار شود. همچنین پایه ها و صفحات مغناطیسی دیگری برای انعطاف پذیری بیشتر وجود دارد.

فروشگاه مینی دی وی پرو
فروشگاه رسمی دوربین های بندانگشتی و کوچک

نکات منفی:

- چراغ‌ها برای خواندن کمی مرموز هستند و تنها نشانه‌ای هستند که در رابط تلفن استفاده نمی‌شوند. با این حال، من همچنان رابط کاربری تلفن را برای بهترین گزینه ها و سهولت کنترل توصیه می کنم. حدس زدن چراغ ها حتی با دفترچه راهنما نیز دشوار است.

- همانطور که قبلاً ذکر شد، نور مادون قرمز در صورتی که سوژه خیلی نزدیک باشد، می تواند سیل شود. ممکن است مشکلی در کنترل نوردهی باشد که با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار قابل رفع است.

-- تا جایی که من می توانم بگویم باتری قابل تعویض نیست. ای کاش به دلایل طول عمر قابل تعویض توسط کاربر باشد، زیرا لیتیوم ها به طور کلی طول عمر بسیار کوتاهی دارند، به خصوص اگر قصد دارید این دوربین را به صورت 24 ساعته و 7/7 با شارژر متصل به برق دائماً به برق کار کنید.

- ای کاش حالت های بیشتری داشته باشد، مانند دوربین داشبورد، دوربین اکشن، یا راه هایی برای تنظیم اندازه فایل یا حداکثر زمان برای هر فایل. با این حال، آنها فقط چیزی هستند که آرزو می کنم داشته باشد. برای دوربین وای فای که این طراحی شده است، ویژگی های زیادی را به دست می آورد.

توضیحات رسمی:

کوچکترین دوربین وای فای جهان: این دوربین به صورت یک میکرو مکعب به ابعاد 0.95 اینچ در هر طرف طراحی شده است، همراه با براکت و گیره مغناطیسی که می توانید آن را روی قفسه میز، درب یخچال و هر مکان با سطح فلزی نصب کنید تا خانه یا محل کار خود را بدون توجه کنترل کنید. .
نظارت زنده: دوربین Wifi را روی تلفن‌های هوشمند خود با برنامه Mini Wifi Cam راه‌اندازی کنید، می‌توانید آنچه را که در حال وقوع است از هر کجا مشاهده کنید. ایده آل برای نظارت بر کودک و امنیت خانه. حتی اگر دسترسی به اینترنت وجود ندارد، می‌توانید یک کارت micro SD (شامل نمی‌شود) برای ضبط ویدیو وارد کنید. این دوربین همچنین از ضبط حلقه پشتیبانی می کند، برای توقف ضبط نیازی به نگرانی در مورد پر بودن کارت SD ندارید.
تشخیص حرکت و زنگ هشدار: هنگامی که حرکتی تشخیص داده می شود، دوربین مخفی عکس می گیرد، سپس بلافاصله پیام های عکس را به تلفن یا ایمیل شما فشار می دهد. شما همیشه اولین کسی هستید که می دانید در خانه و کسب و کار کوچکتان چه می گذرد، هرگز چیزی را که مهم است از دست نخواهید داد.
دید در شب HD: دوربین مینی وای فای با روشن کردن نور مادون قرمز به طور خودکار در محیط های کم نور حتی در تاریکی مطلق به دید در شب تغییر می کند، با نور غیر درخشان ضبط می کند و به شما امکان می دهد در شب با کیفیت 960p فیلم برداری کنید. برای شما ضروری است که وقتی شب در اطراف نیستید، آنچه را که دوست دارید نظارت کنید.

 

ویژگی:

  • فاصله وای فای: 160 فوت
  • برد دید در شب: 15 فوت
  • تشخیص حرکت: بله
  • سنسور تصویر: HD 960P/30FPS
  • پشتیبانی از کارت microSD تا 128 گیگابایت
  • قدرت: داخلی لیتیوم - باتری: 220 میلی آمپر ساعت
  • سیستم پشتیبانی: Mobilephone 3G/4G، Android، iOS
  • حالت بی سیم: A2P/P2P
  • ویدیوی وای فای موبایل: 960P

آسان برای استفاده، 3 ثانیه برای راه اندازی
1. نصب شده بر روی درب یخچال و هر مکان با سطح فلزی با پشت مغناطیسی
2. با براکت مغناطیسی روی قفسه میز قرار دهید
3. آن را در جیب جلویی یا بند کیف خود با گیره مغناطیسی بپوشید

منبع: دوربین بندانگشتی AHD

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.