دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی
دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی

راهنمای دوربین Sqt

sqt مخفی دوربین فیلمبرداری بی سیم کوچک با سنسور تشخیص حرکت دید در شب Full HD 1080P پشتیبانی از کارت SD برای iPhone Android Security Nanny Surveillance Cam.

دوربین اس کیوتی sqt eye cam

  

به عنوان دوربین امنیتی خانگی و ورزش در فضای باز عالی عمل می کند

sqt به شما امکان می دهد ویدیوی زنده را در تلفن هوشمند iOS / Android، تبلت، مک یا رایانه شخصی ویندوزی خود تماشا کنید. این دوربین مینی Wi-Fi میدان دید وسیعی ایجاد می کند و مراقبت شما را زیر نظر دارد. دوربین وای فای مینی عملکرد دید در شب نور ندارد، اندازه کوچک، مناسب برای بسیاری از مواقع مانیتور انبارها، برای محافظت از ایمنی کالا دزد مانیتور محافظت از کالاهای فروشگاه کودک در خانه است، نگران کودک آزاری پرستار کودک نگران سالمندان تنها در خانه. برای مشاهده محصولات بیشتر اینجا کلیک کنید.

دوربین sqt آی کم مینی کوچک ریز مخفی

چند کاربر و چند نمایش

پشتیبانی از چندین دستگاه برای اتصال همزمان به دوربین و تماشا! دوربین کوچک حساب کاربری اصلی را تنظیم می کند که می توانید با پدربزرگ، مادربزرگ، پدر، مادر خود به اشتراک بگذارید و برای نظارت خانگی راحت تر است. همچنین یک دوربین مدار بسته برای محل کار یا محل کار شما عالی است. یک دوربین می تواند چندین کاربر را پشتیبانی کند و یک برنامه می تواند چندین دوربین را به طور همزمان پشتیبانی کند تا بتوانید ملک خود را در زمان واقعی بررسی کنید.

قابلیت ضبط عالی و هشدار تشخیص خودکار حرکت

این دستگاه دارای طراحی مخفی 6 چراغ مادون قرمز مادون قرمز با عدم درخشندگی و فاصله دید در شب 5M است که اطمینان حاصل می کند که محدوده دید در شب بین 15 تا 20 فوت را ارائه می دهد و تصاویر واضحی را ارائه می دهد. عملکرد نورهای IR برای این دوربین جاسوسی می تواند تجربه خوبی را در شب برای چنین دوربینی با اندازه کوچک به ارمغان بیاورد. پس از روشن شدن عملکرد تشخیص حرکت، دوربین امنیتی ما به‌طور خودکار اجسام متحرک را تشخیص می‌دهد و اعلان‌های هشدار را فوراً به برنامه تلفن شما ارسال می‌کند. تشخیص حرکت هوشمند برای این دوربین جاسوسی کوچک به شما این امکان را می دهد که هنگام فعال شدن سنسور حرکت، هشدارهای اعلان فشار فعال شده را بر روی تلفن دریافت کنید، بنابراین هیچ رویداد مهمی را حتی اگر دوربین را بدون نظارت رها کنید، از دست ندهید. با حساسیت سنسور حرکتی قابل تنظیم، می توانید به راحتی آن را در هر سطحی که در برنامه نیاز دارید تنظیم کنید. حتی می توانید یک بازه زمانی مشخص برای هشدارهای فشاری تنظیم کنید تا موارد ناخواسته را دریافت نکنید.

زاویه دید 150 درجه

دوربین مینی جاسوسی با لنز زاویه باز 150 درجه به شما امکان می دهد جزئیات بیشتری را در اتاق مشاهده کنید. این لنز با کیفیت همچنین دارای ویدیو و تصاویر 1080P است که دوربین نظارتی عالی برای محل کار یا محل کار شماست.

پشتیبانی از اتصال Wi-Fi

وقتی تلفن وای‌فای و دوربین‌ها در یک شبکه که یک شبکه محلی است، یا هر تلفن دیگری که به وای فای متصل است دوربین می‌شوند، پس از اتصال موفقیت‌آمیز به‌طور خودکار دوربین را دوباره وصل می‌کند، سپس می‌توانید ویدیو را تماشا کنید و در زمان واقعی بررسی کنید.

همچنین بدون Wi-Fi کار می کند

دارای هات اسپات است، بنابراین بدون وای فای نیز به خوبی کار می کند. فقط کارت micro sd را در این دوربین جاسوسی مخفی کوچک قرار دهید و برنامه (نرم افزار APP به نام HDMiniCam) را دانلود کنید، این دوربین به طور خودکار ویدیوی HD 1080P را روی کارت میکرو sd ضبط می کند.

چندین روش نصب

 

آهنربای قوی داخلی، بنابراین می توان آن را محکم روی سطح آهن دلخواه جذب کرد. این دوربین مینی همچنین دارای دو کابل شارژ USB است (یکی استاندارد، یکی کوچک است). می توان آن را در هر زاویه یا موقعیتی که نیاز دارید توسط کابل دستکاری کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.