دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی
دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی

دوربین فیلمبرداری مداربسته مخفی

دوربین بندانگشتی کوچک و مخفی مینی ریز مینیاتوری

یکی از رایج ترین دوربین های مدار بسته ای که به راحتی هم پیدا می شوند، از نوع CCTV هستند. دوربین هایی که معمولا برای خریداری و نصب آن ها باید مبلغ قابل توجهی هزینه کنید. اما، قرار هم نیست همیشه به راحتی بتوانید دوربین های مدار بسته نصب شده در یک محل را با چشم پیدا کنید. به عبارت دیگر، گاهی ممکن است محلی به دوربین مداربسته مجهزباشد، اما دوربین ها از چشم شما پنهان بمانند. به این دوریبن ها، دوربین مخفی مدار بسته گفته می شود.

دوربین های فیلمبرداری مدار بسته ای که امروز می خواهیم در مورد آن ها صحبت کنیم، برتری های زیادی نسبت به دوربین های مدار بسته CCTV دارند. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا یک بررسی کلی و دقیق داشته باشیم. اما قبل از هر چیزی، اجازه دهید کمی در باره این دوربین ها صحبت کنیم.

دوربین فیلمبرداری مدار بسته مخفی چه دوربینی است؟

به صورت کلی، مهم ترین هدف استفاده از دوربین های مخفی، این است که در محیط به صورت نا محسوس نصب شود و از دید افراد پنهان بماند. در واقع، اندازه و ویژگی های این دوربین ها به نحوی است که می توانند در محیط قرار گرفته و شناسایی نشوند. در صورتی که دوربین های CCTV را خیلی راحت و به وضوح می توان در گوشه و کناره های هر مغازه یا فروشگاهی مشاهده کرد.

گاهی هم دوربین های مخفی مدار بسته را به دلیل سایز و وزن کمی که دارند، در انواع اشیا و وسایل قرار می دهند و در این صورت، شناسایی آن ها تقریبا برای ناظری که وجود دوربین را پیش بینی نمی کند، غیر ممکن است. این دوربین ها دارای باتری هستند و می توان آن ها را به برق مستقیم و پاور بانک هم متصل کرد.

دوربین های ضد جاسوسی و ضد سرقت

ادامه این مطلب را میتوانید در اینجا مشاهده کنید.