دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی
دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی

دوربین شلنگی آندوسکوپی ۱۰ متری (دوربین حفره)

خرید دوربین شلنگی آندوسکوپی (endoscope) ضد آب | سازگار با گوشی های اندرویدی ، تبلت ، لپ تاپ و کامپیوتر های خانگی | دارای چراغ های روشنایی LED | همراه با آموزش طرز استفاده

لینک خرید به همراه آموزش

  • پشتیبانی از 100٪ تلفن آندروید و رایانه  ،OTG و USB  
  • سنسور CMOS فوق العاده Hi-Vision با 2 میلیون پیکسل.
  • عکس یا فیلم با وضوح 640x480 ، 1280x720 پیکسلی
  • ۱۰متر کابل قابل انعطاف اعلاء ، چرخش 360 درجه شلنگ دوربین به راحتی
  • دوربین سیمی ضد آب 7 میلی متر می تواند منطقه زیر آب ، شکاف ها و سوراخ ها را بررسی کند.
  • 6 چراغ LED قابل تنظیم برای داشتن تصویر واضح تر در مناطق تاریک.

دوربین شلنگی آندوسکوپی با خروجی OTG و USB سازگار با گوشی های اندرویدی ، تبلت ، لپ تاپ و کامپیوتر های خانگی.این دوربین آندوسکوپی در ۲ حالت USB برای رایانه با ویندوز xp/vista/7/8 و OTG برای اتصال به تلفن همراه اندرویدی است.

با اسکن بارکد موجود بروی بسته دوربین می توانید اپلیکیشن دوربین را دانلود و نصب نمایید. با نصب برنامه مربوط به این دوربین بروی گوشی و یا لپ تاپ به راحتی میتوان تصاویر مختلف را با زوم بالا و کیفیت HD مشاهده کرد.

  • طول کابل: 10 متر
  • قطر دوربین: 7 میلی متر
  • پیکسل دوربین: ۲ مگاپیکسل
  • وضوح تصویر: 640 * 480 1024 * 720 (VGA) / ۲۰ فریم
  • زاویه لنز: 67 درجه
  • قطر لوله درج: 3.5 میلی متر
  • 6 چراغ LED سفید قابل تنظیم
  • لنز ضد آب: IP67
  • دمای کار: -10-120 درجه

دوربین آندوسکوپی مانیتور دار ضد آب نسل جدید

دوربین آندوسکوپی مانیتور دار ضد آب نسل جدید

دوربین آندوسکوپی در سبک های مختلفی عرضه می شود یک بررسی ساده در سایت مینی دی وی پرو داشته باشید سبک های متنوعی از دوربین آندوسکوپی را مشاهده می کنید اما مدل های مانیتوردار این محصول به قدری محبوب است که بیشترین فروش در چند ماه اخیر را به خود اختصاص داده است.

یکی از ویژگی های مهم که برای دوربین آندوسکوپی نسل جدید دیده می شود انعطاف پذیری بی نظیر شلنگ آن است به طوری که به هر سمتی خم شود به همان شکل باقی می ماند این موضوع باعث شده است که کاربر زیادی در فضاهای باریک و تنگ داشته باشد. ال ای دی اجرا شده برای این دوربین ها معمولاً در اندازه 3 در 4 اینچ هستند و قدرت یک وات برای آن ارزیابی شده است. این دوربین ها به صورتی طراحی شده است که برای سوراخ های دیوارهای کاذب و همینطور لوله و چاه نیز استفاده می شود.

مانیتور اجرا شده برای این دوربین شلنگی آندوسکوپی به صورت سرخود است و مقاومت زیادی در برابر آب دارد. در واقع شما می توانید تصویری که در بخش نهایی دوربین یعنی آخر شیلنگ ثبت شده است را بر روی مانیتور مشاهده نمایید و همینطور عملیات عکسبرداری و فیلمبرداری برای آن به خوبی صورت می گیرد.

معمولاً از دوربین آندوسکوپی برای مکان هایی استفاده می شود که بسیار تاریک و کم نور و یا بدون نور هستند در نسل جدید از دوربین آندوسکوپی از لامپ های ای ای دی استفاده شده است که دقیقاً در کنار عدسی های دوربین قرار گرفته اند این لامپ ها مسیر جلوی دوربین را روشن می کنند و وضوح تصویر را برای ثبت بیشتر  کرده و سبب می شود که فیلمبرداری با کیفیت بالاتری صورت بیگرد. از سوی دیگر وضوح تصویر روی صفحه کامپیوتر را نیز بیشتر می کند.

در نسل گذشته از دوربین آندوسکوپی شرایط برای تنظیم نور ال ای دی کمتر بود اما در جدیدترین مدل از این دوربین ها می توان میزان نور لامپ را تنظیم کرد تا کیفیت تصویر قابل قبول باشد.

یک قسمت سری این دوربین ها قطر 8.2 میلیمتری دارد و از سوراخ های ریز نیز عبور می کند. در واقع شما به کمک دوربین آندوسکوپی می توانید از فضای صعب العبور نیز تصاویر خاصی داشته باشید. حتی این تصاویر قابل چاپ و پرینت هستند و روی اینترنت آپلود می شوند.

دستگاه دارای کابل بندی است به طوری که به عمیق ترین نقاط نیز نفوذ می کند و از آنجایی که انعطاف زیادی برای آن وجود دارد می توان دسترسی خوبی برای آن در نظر داشت.

ویژگی های فنی دوربین آندوسکوپی

اولین و شاید مهمترین ویژگی که برای دوربین لوله ای آندوسکوپی نسل جدید دیده می شود. صفحه مانیتور قدرتمندی است که توانسته همه ایرادات نسل قبل از دوربین های آندوسکوپی را از بین ببرد و عملکرد خوبی از خود نشان دهد. این صفحه مانیتور طراحی حرفه ای دارد به طوری که می توان به واسطه آن بخش های مختلفی از تصاویر را زوم کرد. نویز ها توسط صفحه نمایش کاسته می شود و عدم کیفیت وجود نخواهد داشت.

تسلانگ از دیگر ویژگی های مهم نسل جدید دوربین آندوسکوپی است که توانسته دوربین 6/1 با رزولوشن بالای 300 هزار پیکسلی را پوشش دهد. تسلانگ های اجرا شده به طور کلی بر اساس سبک و مدلی که دارند دسته بندی می شوند.

محدوده دید برای این دستگاه 60 درجه است و توانسته بین 2 الی 10 سانتیمتر پوشش دهی قوی داشته باشد از یاد نبرید که این دستگاه فاصله هدف را پر اهمیت می داند یعنی هرچه فاصله هدف بیشتر یا کمتر باشد میزان وضوح تصویر کمتر خواهد شد.

دمای قابل تحمل برای دوربین آندوسکوپی از 20- الی 80+ درجه سانتی گراد اعلام شده است. دمای کارکرد برای این دستگاه نیز از 0 الی 45 درجه سانتی گراد است. در بسته بندی دوربین آندوسکوپی نسل جدید یک عدد مانیتور 3.5 اینچی، یک عدد پایه مخصوص مانیتور و همینطور یک عدد کابل جدا کننده مانیتور وجود دارد. این دستگاه شامل لوله دوربین دار و چراغدار است و کاربرد ویژه ای برای آن دیده می شود.

دوربین آندوسکوپی مانیتور دار شارژی

سبک دیگر از دوربین لوله ای آندوسکوپی مانیتوردار وجود دارد که به صورت شارژی کار می کند. این دوربین به صورت پرتابل است و از شارژر مخصوصی برای آن استفاده شده است که به شکل دو دوربینه اجرا می شوند. البته که دوربین دید جلو و دید بغل برای ان وجود دارد که زاویه 90 درجه را پوشش می دهد.

کابل انعطافی که برای این مدل از دوربین آندوسکوپی وجود دارد به صورت سخت است و در اندازه ده متری اجرا می شود. این دوربین ها ضد آب و واترپروف هستند و مقاومت خوبی در برابر آب از خود نشان می دهند. از سوی دیگر قابلیت ذخیره سازی فیلم و عکس نیز در این دوربین ها وجود دارد و حافظه میکرو جانبی را پوشش می دهد. شما می توانید میزان نور لامپ های ال ای دی را تنظیم کنید این چراغ ها در نوک کابل اجرا شده و یک چراغ نیز برای دوربین جانبی اجرا می شود.

دستگاه دارای مانیتور حرفه ای 4.3 اینچی است و رزولوشن اجرایی برای آن 1080p گزارش شده است که برای ارائه تصاویر مختلف با وضوح بالا استفاده می شود. با هر بار شارژ کامل می توانید سه ساعت کارکرد را پوشش دهید. باطری به کار رفته در این محصول 2600 میلی آمپری است.

نکته ای که سبب تمایز این دوربین آندوسکوپی با سایر مدلهای مشابه است، دو دوربینه بودن آن است که باعث می شود زاویه 90 درجه ای برای سر شیلنگ ایجاد شود. شما می توانید تصویر هر دو دوربین را به شکل کاملاً همزمان روی مانیتور داشته باشید یعنی هم تصاویر به صورت دو بخشی و هم جداگانه روی مانیتور قرار می گیرند.

دوربین آندوسکوپی مانیتور دار مدل دسته دار

در نسل جدید از دوربین آندوسکوپی مانیتوردار، طراحی صورت گرفته است که برای مانیتور دسته ارزیابی شده است این دسته ها کار با دوربین را آسانتر می کند. معمولاً این سبک از دوربین آندوسکوپی در دو نوع usb و wifi عرضه می شود. در نوع یو اس بی شرایط اتصال به لپ تاپ یا کامپیوتر فراهم می شود و در نوع وای فای نیاز به فرستنده وای فای است و قابلیت ارسال بی سیم تصاویر روی تبلت وجود دارد.

قطر سر این دوربین 13 میلیمتر است و سطح ایمنی آن نیز به صورت استاندارد IP67 است که از نظر ضد آب بودن رتبه معمولی را کسب کرده است. این دوربین ها شرایط تصویربرداری از محیط های دور از دسترس را فراهم می سازند. این محصول یک فرستنده بیسیم داخلی دارد به طوری که با روشن کردن آن شبکه مورد نظر ایجاد می شود. تصاویر این دوربین کیفیت معمولی دارند و زاویه دوربین نیز 51 درجه اعلام شده است. مشخصات فنی دوربین آندوسکوپی دسته دار به این صورت است که در حدود 4 عدد لامپ برای آن اجرا شه است و کیفیت تصویر 0.3 مگاپیکسل را پوشش داده است. سرعت تصویربرداری در حدود 25 فریم بر ثانیه است و سطح استاندارد ایمنی نیز تا حدود نیم ساعت در آب است. برد بیسیم این دستگاه بین 5 الی 10 متر در فضای باز است و دید مستقیم بدون هیچ امواج مزاحمی را شامل می شود. باتری داخلی منبع اصلی فرستنده بیسیم هستند و دمای کارکرد آن از 10- الی 50+ در نظر گرفته می شود.

پرفروش ترین دوربین آندوسکوپی در چند ماه اخیر

معمولاً در بین انواع دوربین آندوسکوپی، دوربین هایی که دارای نمایشگر هستند بیشتری فروش را دارند. مثلاً یکی از سبک های پرفروش در سایت مینی دی وی پرو، دوربین آندوسکوپی شلنگی همراه با نمایشگر است. این دوربین ها دارای لوله های 3 متری هستند و همینطور نمایشگر مخصوصی برای آنها استفاده شده است. این دوربین ها برای حفره ها و چاه استفاده می شود و دوربین دو مگاپیکسلی برای آن دیده می شود. این دوربین ها به نسبت مدل های قدیمی دوربین آندوسکوپی، کیفیت فیلمبرداری بالاتری دارند. یکی از مشخصات مهم برای این دوربین ها فوکوس عالی است که به صورت اتوماتیک صورت می گیرد و برای ارتقای کیفیت تصویر بی نظیر است. دستگاه مقاومت زیادی در برابر آب و محیط های مرطوب دارد.

دستگاه دارای دسته کنترل هوشمندی است که توسط کابل میکرو یو آی سی متصل خواهد شد. این دستگاه سایز کوچکی داشته و قابلیت حمل دارد و البته ه چند منظوره طراحی شده است. کاوشگر باریکی که برای آن دیده می شود می تواند بهترین عملکرد را ایجاد کند. دستگاه دارای 6 عدد چراغ ای ای دی قابل تنظیم است و همینطور دارای یک ماژول دوربین با عملکرد بالا است که خروجی شفافی ارائه می دهد. از سوی دیگر دستگاه یک چراغ قوه دارد که برای منطقه های تاریک استفاده می شود.

در خصوص این مدل از دوربین آندوسکوپی طراحی ارگونومیک و قوی دیده می شود که سبب می شود کنترل تنها با یک دست صورت بگیرد و مشکلی در تصویر برداری ایجاد نشود. مانیتوری که برای آن استفاده می شود به کابل وصل شده است و شرایط جداسازی دارد. از فولاد ضد زنگ برای بدنه آن استفاده شده است.

تراشه دوربین HD به کار رفته برای دوربین آندوسکوپی حساسیت بالایی دارد به طوری که می تواند جزئی ترین بخش های نمایشی را مورد بررسی قرار دهد.

عمق میدان معمولاً برای این دوربین ها بین 30 الی 60 میلی متر ارزیابی شده است و زاویه دید نیز گاهی بیشتر از حد معمول است البته که بستگی به موقعیت استفاده از آن دارد.

راهنمای خرید دوربین آندوسکوپی با کیفیت

نوع  دیگری از دوربین آندوسکوپی در سایت مینی دی وی پرو وجود دارد که قیمت مناسب تری به نسبت مدل های قبلی دارد و می توان از آن برای مکان های مختلف استفاده کرد. این دوربین ضد آب است و کنترل آسانی روی تصاویر دارد به طوری که تصاویر در قالب های مخصوصی نمایش داده می شود. کابل مخصوص برای این دستگاه نیز ضد آب است و جنس ضخیمی دارد و دچار خط و خش نمی شود. به واسطه این مدل از دوربین آندوسکوپی می توانید مکان های غیر قابل دستیابی را مشاهده کنید.

یکی از ویژگی های مهمی که در خرید دوربین آندوسکوپی باید به آن دقت کرد فیلمبرداری با وضوح بالا از فاصله نزدیک است چون معمولاً وقتی فاصله نزدیک می شود تصویر دیگر کیفیت اولیه خود را ندارد. این دوربین در سایت مینی دی وی پرو توانسته پوشش خوبی روی کیفیت تصاویر داشته باشد و در نهایت حساسیت کار بسیار بالا ارزیابی شده است. تصاویر قالب های رنگی و بسیار حرفه ای دارند و همینطور شرایط نزدیک را به خوبی نمایش می دهند.

قدرت لنز برای دوربین آندوسکوپی بسیار مهم است معمولاً لنز ماکرو از کیفیت خوبی برخوردار است و سبب تفکیک بالایی جزییات تصاویر می شود. جزییات در تصویربرداری اهمیت زیادی دارند. موضوع دیگر اینکه بسیاری از دوربین ها هستند که همه این موارد را دارند اما خوانایی خوبی ندارند بنابراین لنزی که برای دستگاه استفاده می شود باید قابلیت خوانایی قوی داشته باشد و از نظر کیفیت نیز ثابت شده باشد.

سنسور ضد لرزش در خرید دوربین کوچک و ریز مخصوصاً دوربین آندوسکوپی بسیار مهم اس. در واقع این دوربین ها معمولاً در نقاط بسیار غیر دسترس قرار می گیرند و لرزش یک امر عادی برای این مکان ها است پس بهتر است دستگاهی خریداری کنید که دارای سنسور ضد لرزش باشد. دقت کنید که به طور کلی کنترل کافی روی دوربین صورت می گیرد و هر نوع نویز را به حداقل می رساند. یک موضوع مهم اینکه این دوربین ها بر اساس سطح کیفیتی از نظر لرزش دارند سنجیده می شوند.

اگر به فکر خرید دوربین آندوسکوپی هستید به نوع مانیتور، سبک و تعداد ال ای دی، خاصیت ضد آب و ضد لرزش دقت کنید تا محصولی خریداری کنید که برای شما کاربردی باشد. شما می توانید اطلاعات لازم را از سایت مینی دی وی آر کسب کنید و مدل های جدید از دوربین آندوسکوپی را بر اساس مشخصات فنی و قیمت بررسی کنید. ما قیمت همه محصولات را در سایت اعلام کرده ایم که خرید برای کاربران آسانتر باشد و بدانند که بر چه اساسی می توانند خرید بهتری داشته باشند. در این سایت موقعیت خرید دوربین ها خاص است و این موضوع سبب می شود که شاخص قیمت گذاری نیز کاملاً سنجیده در نظر گرفته شود. در خرید خود همه جوانب را در نظر بگیرید.


فروش انواع دوربین های آندوسکوپی ، شلنگی ، چاه و حفره

مقاومت دوربین شلنگی و آندوسکوپی 10 متری نسل جدید در برابر آب همه را شگفت زده کرده است. از پروب دوربین بازرسی ضد آب نوع IP67 برای آن استفاده شده که قطر حدود 5.5 میلیمتر دارد و همینطور سطح ال ای دی 6 آن با نور بسیار کم همراه است. این نوع آندوسکوپ برای محیط های کم نور یا تاریک بسیار عالی هستند و حتی برای محیط مرطوب نیز استفاده می شود.

طراحی دوربین شلنگی و آندوسکوپی نسل جدید به صورتی است که شرایط اتصال به موبایل و لپ تاپ را دارد و پورت یو اس بی برای آن ارزیابی شده است و البته که نیاز به نرم افزار USB CAMERA دارد که دانلود آن رایگان است. این دستگاه به لپ تاپ نیز متصل می شود.

دوربین ضد آب آندوسکوپی

خرید انواع دوربین شلنگی و آندوسکوپی سیمی و بررسی تفاوت ها


بسیاری از افرادی که قصد خرید جدیدترین سبک از دوربین شلنگی سیمی را دارند نمی دانند تفاوت بین این دوربین ها در چیست به این ترتیب سعی کرده ایم در این بخش یک سری توضیحات مناسب ارائه دهیم تا انتخاب برای شما آسانتر باشد.

دوربین شلنگی و آندوسکوپی از نوع کامپیوتری معمولاً به واسطه کابل USB شرایط اتصال و مشاهده در نرم افزار دوربین اندوسکوپی را دارد و مخصوص لپ تاپ و کامپیوترهای رومیزی است. این مدل از دوربین ها از گذشته تا به امروز فروش بالایی دارند.

نوع دوم به صورت دوربین شلنگی و آندوسکوپی تلویزیونی است که توسط کابل AV متصل می شود و شرایط مشاهده تصاویر در تلویزیون را دارد این مدل از دوربین ها نیاز به آداپتور یا منبع تغذیه 12 ولت دارند.

سومین سبک از دوربین شلنگی سیمی به صورت موبایلی است که به آن دوربین اندوسکوپی اندرویدی نیز گفته می شود و نیاز به کابل میکرو USB دارد به طوری که شرایط اتصال و مشاهده در گوشی موبایل را فراهم می شود.

دوربین شلنگی چراغ دار در سبک های متنوع

از آنجایی که دوربین شلنگی و آندوسکوپی چراغ ضد آب در سبک های متنوعی عرضه شده اند و به نوعی دوربین حفره و چاه محسوب می شود، چه خوب است اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل نماییم.

معمولاً دوربین شلنگی چراغ دار از نظر برد نوری از مدل 2 متر با 7.5 میلیمتر قطر طراحی شده اند. سبک دیگر این محصول که بیشترین فروش را در سایت ما دارد، مدل 10 متری است که در قطر 5.5 مورد تقاضا قرار می گیرد و معمولاً به صورت موبایلی و کامپیوتری عرضه می شود که در یک سبک جدید آن از فیش تاشو استفاده شده است.

سبک دیگر از این دوربین شلنگی با انعطاف 20 متر است و در سبک های رگلاتور دار و بدون رگلاتور بر اساس نیاز مشتری عرضه می شود. دوربین شلنگی 20 متری معمولاً با قطر 8 و قطر 8 و نیم عرضه می شود.

سبک دیگری از دوربین شلنگی وجود دارد که دارای کابل 10 متری اما از نوع نرم است و قطر دوربین آن 8 و نیم سنجیده شده است. این سبک به صورت تلویزیونی کابل است و در نهایت مدل 30 متری وجود دارد که با قطر دوربین 8 و نیم سنجیده می شود.


پرفروش ترین دوربین شلنگی و آندوسکوپی از نظر نوع قطر

ما در مینی پی وی پرو مدل های متنوعی از دوربین شلنگی و آندوسکوپی را عرضه کرده ایم به طوری که سایزهای 5.5، 7.5، 8.5 و 9 و 15 میلیمتر بسته به تقاضای مشتری و شرایط پروژه عرضه می شود. هر کدام که مدنظرتان است در سایت انتخاب کنید. بگذارید یک توضیح ساده در مورد قطر دوربین بدهیم. معمولاً قطر دوربین مربوط به اندازه بخش خارجی محفظه دوربین است یعنی استوانه ای که دارای طول 4 الی 8 سانتیمتر است. در برخی از شرایط قطر دوربین اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت.

فروش طرح ویژه دوربین شلنگی و آندوسکوپی ضد لرزش

این دوربین برای فیلمبرداری از چاه و لوله و سایر مکان های سخت طراحی شده است. دوربینی که به شما اجازه می دهد در تمام سطوح و حتی مکان های ریز و درشت وارد شوید و یک امتیاز عالی محسوب می شود. این محصول به نوبه خود توانسته از نظر سبک اجرا بی نظیر باشد و البته که سایز شیلنگ آن نیز متفاوت ارزیابی شده است.

در طرح فروش تیم مینی دی وی پرو می توانید محصول کاملاً استاندارد با قیمت مناسب خریداری کنید و از شرایط تخفیف فصلی نیز برخوردار شوید. دقت کنید که دوربین شلنگی و آندوسکوپی ضد لرزش نسل جدید فیلمبرداری با وضوح بالا از فاصله نزدیک را فراهم شده است و کمک می کند تا سطح کیفیت تصاویر بسیار بیشتر شود. این دوربین ها سایز مناسبی دارند و دارای لنز دید در شب هستند. سنسور ضد لرزش به کار رفته برای این دوربین به صورتی است که کمک می کند تا وضوح تصاویر بیشتر شود و در نهایت به موقعیت اجرایی کار کمک بیشتری می کند. لنز ماکرو این دوربین به قدری قدرتمند است که می تواند قدرت تفکیک بالایی ایجاد نماید و شرایط فیلمبرداری با کیفیت را فراهم می سازد. این دوربین ها بیشتر سطح شفافیت را از خود به جا گذاشته اند.

منبع : معرفی جدیدترین مدلهای دوربین شلنگی و آندوسکوپی