دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی
دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی

دوربین بی سیم وای فای (wifi)

در دوربین های وای فای هر چیزی که دوربین را قادر می سازد تصاویر را از طریق یک شبکه انتقال دهد، در داخل دوربین ساخته شده است. این دوربین های مداربسته از طریق شبکه وای فای تصاویر را برای شما ارسال می کنند. همچنین می توانید با تعبیه یک مودم در محل سیگنال تصاویر را از طریق اینترنت دریافت نمائید بدین ترتیب در هر کجا که هستید با اتصال وسیله الکترونیکی خود مانند موبایل، تبلت و … به اینترنت امکان دسترسی به تصاویر را دارید.

دوربین های  wifi به دو دسته تقسیم می شوند : الف – دوربین مداربسته بدون دستگاه مرکزی : این دوربین ها از طریق تکنولوژی wifi به یک اکسس پوینت wireless متصل می شوند و تصاویر را در شبکه پخش می کنند . منبع ذخیره سازی تصاویر در این دوربین ها کارت حافظه ای می باشد که در این دوربین ها قرار می گیرد. ب – دوربین مداربسته با دستگاه مرکزی : این دوربین ها به صورت بیسیم به یک دستگاه مرکزی بیسیم متصل می شوند و منبع ذخیره سازی آن ها هارد دیسکی می باشد که درون دستگاه مرکزی بیسیم تغذیه می شود.

 به دلیل اینکه تمامی عملیات ارسال و دریافت تصاویر بوسیله سیستم شبکه یا اینترنت انجام می شود دیگر نیازی به کابل کشی وجود ندارد و در صورت لزوم، عمل کابل کشی تنها برای برق رسانی انجام می گردد.

دوربین وای فای بی سیم

تفاوت دوربین مدار بسته وای فای و Wireless

بسیاری از افراد دوربین مداربسته وای فای را با بی سیم یکسان می دانند. اما باید بدانید که دوربین های با تکنولوژی وای فای در واقع زیرمجموعه ای از دوربین های مداربسته بی سیم هستند. زیرا تکنولوژی بی سیم یا وایرلس در برخی از دوربین های آنالوگ قدیمی نیز وجود دارد. دوربین های آنالوگ بی سیم از شبکه و امواج رادیویی در یک فرکانس مشخص در محدوده 2.4 یا 5.8 مگاهرتز برای ارسال تصاویر استفاده می کنند و امکان استفاده از شبکه وای فای را ندارند. اما در دوربین های وای فای ارسال اطلاعات تحت پروتکل استاندارد WiFi انجام می شود که از امنیت بیشتری برخوردار بوده و امکان تداخل در آن نیز کمتر است.

نحوه عملکرد دوربین مداربسته WiFi

پس از نصب دوربین برای مشاهده تصاویر کافی است از یک گیرنده استفاده کنید. این گیرنده می تواند یک لپ تاپ، PC، موبایل و یا سرورباشد. در صورت استفاده از لپ تاپ کافی است سیگنال تصاویر را در شبکه وای فای شناسایی کرده و با نرم افزار های ویژه آن را در لپ تاپ خود مشاهده نمایید. در صورت استفاده از سرور نیز نیازمند نصب یک اکسس پوینت مانند یک دانگل و مودم هستید. اکسس پوینت مانند یک دستگاه سوئیچ بی سیم عمل کرده و اطلاعات را از چند دستگاه دریافت و به دستگاه ضبط (سرور) منتقل می کند.

برد دوربین مداربسته  WiFi

فرمول یا روش خاصی برای به دست آوردن برد ارسال اطلاعات در دوربین های WiFi مخصوصا در محیط های داخلی وجود ندارد. اما شرکت های تولید کننده دوربین های مداربسته وای فای محدوده ای را که به صورت تجربی بدست آمده برای دوربین ها تعریف می کنند. این محدوده برای دوربین های WiFi در محیطهای داخلی بین 20 تا 50 متر و در محیط های خارجی بین 100 تا 200 متر است. البته باید توجه نمود که موقعیت مکان نصب نیز تاثیر بسزایی در میزان برد این دروبین ها دارد. پس بهتر است سعی شود دوربین در فاصله ای به مراتب نزدیک تر از برد مفید آن نصب گردد.

پهنای باند دوربین مداربسته وای فای

یکی از مشکلات بزرگ دوربین های مداربسته WiFi محدودیت استفاده از پهنای باند در آنهاست. اغلب دوربین های مداربسته WiFi در بهترین حالت کارکرد از ریت ارتباط 11n پشتیبانی می کنند. این بدان معناست که تنها امکان ارسال اطلاعات تا حجم 150Mbs میسر است. بنابراین می توان این طور نتیجه گرفت که این دوربین ها برای بستر سازی های بزرگ با تعداد دوربین بالا و یا اتصال تعدادی دوربین با رزولوشن بالا مناسب نیستند. زیرا هر چه رزولوشن دوربین بالاتر باشد حجم تصاویر ارسالی نیز افزایش می یابد.

منبع : دوربین وای فای بی سیم

دوربین کوچک خودکاری

دوربین خودکاری 1100P

این دوربین کوچک (مدل خودکار) باقابلیت های فوق العاده و کیفیت فیلمبرداری بسیار بالا ، یک گزینه بسیار عالی برای دوربین های مراقبتی (منظور از مراقبتی دوربینی است که برای مراقبت و نظارت بر روی کار فرد یا افرادی صورت پذیرد ، به عنوان مثال مراقبت از پرستار بچه ) می باشد ، از طرفی با قیمت بسیار مناسب ، و مدل های بسیار مختلف می تواند ، انتخاب بسیار خوب و عالی برای فرد خریدار باشد ، دوربین ریز خودکاری 1100p با قابلیت عکس برداری و فیلم برداری با رزولوشن ۷۲۰ ×۱۲۸۰ HD و با سرعت فیلم برداری 30 فریم بر ثانیه است. با این خودکار چند منظوره می‌توانید فیلم و عکس بگیرید و هم می‌توانید با آن بنویسید . حافظه خودکار دوربین دار 1100P تا ۳۲ Gb حافظه SD را پشتیبانی می‌کند.

درست مثل یک خودکار معمولی می‌توانید با این دوربین ریز بنویسید، آن را در دستانتان بگیرید و یا در جیب پیراهنتان بگذارید. ظاهر این خودکار هیچ تفاوتی با خودکارهای دیگر ندارد همچنین از خودکار دوربین دار 1100P می توان به عنوان وبکم برای کامپیوتر نیز استفاده کرد .

در ادامه به توضیح پیرامون ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد این دوربین می پردازیم ، با تیم فنی مینی دی وی پرو همراه باشید.

ویژگی های اصلی

دوربین کوچک خودکاری همانطور که گفته شد یک دوربین مراقبتی(منظور از مراقبتی دوربینی است که برای مراقبت و نظارت بر روی کار فرد یا افرادی صورت پذیرد ، به عنوان مثال مراقبت از پرستار بچه ) بسیار عالی با کارکرد بسیار ساده است ، که مثل سایر دوربین های مینی دی وی دارای مدل های مختلف با کیفیت های مختلف میباشد ، مدل 1100P یک دوربین خودکاری با قابلیت فیلمبرداری با کیفیت HD میباشد ، که کار کردن با آن بسیار ساده و آسان میباشد ، از طرفی این دوربین نیز رم MICRO SD را پشتیبانی میکند ، که به راحتی میتوانید تمامی فیلم های گرفته شده را ضبط و نگهداری کنید.

خودکار دوربین دار  1100P جهت صرفه جویی در مصرف باتری مجهز به حالت Standby است که در طول عمر باتری اثر بسزایی دارد.این خودکار دوربین دار کوچک مجهز به میکروفن داخلی است که امکان ضبط صدا را نیز به شما خواهد داد. خودکار دوربین دار 1100P دارای باتری لیتیومی است و  زمان دشارژ شدن باتری ۱/۳۰ الی ۲ ساعت فیلمبرداری است و مدت زمان شارژ با کامپیوتر ۳ ساعت است.

دوربین خودکاری مدل 1100P فول HD

اتصال به WIFI

یکی دیگر از قابلیت های این دوربین قابلیت اتصال به WIFI میباشد ، که به فرد استفاده کننده این قابلیت را میدهد ، که فیلم را به صورت زنده تماشا کند ، فاصله اتصال به WIFI در مدل های مختلف این دوربین متفاوت است ، ولی به طور میانگین تا 20 متر (منظور از این ، فاصله میان دوربین و تلفن همراه میباشد ، برای دیدن فیلم به صورت زنده ) به راحتی و کامل میتوانید از این ویژگی دوربین استفاده کنید.

عکسبرداری

از این دوربین میتوانید به عنوان یک دوربین عکسبرداری نیز استفاده کنید ، عکسبرداری قابلیت بسیار متفاوتی است که برای اولین بار به این شکل در این دوربین ها قرار گرفته است ، و خوب عکسبرداری با یک خودکار میتواند کار بسیار لذت بخشی باشد ، کیفیت عکسبرداری برای این دوربین FULL HD میباشد و دوربین با هر بار شارژ ، میتواند بیش از 400 شات عکسبرداری کند.

کارکرد راحت و آسان

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول استفاده راحت و آسان از آن میباشد ، در نگاه اول به خاطر شکل خاص این دوربین ها ، شاید فکر کنید که استفاده کردن از آن کار دشواری باشد ، ولی اگر راهنمای استفاده را یک بار مطالعه کنید ، متوجه آسانی و راحتی کار میشوید . در ادامه به توضیح نحوه استفاده این دوربین میپردازیم .

نحوه استفاده از دوربین خودکاری مدل 1100P

دوربین کوچک GPS دار با قابلیت مکان یابی

دوربین GPS دار 

این دوربین ردیاب جز دوربین های فوق تخصصی میباشد که دارای قابلیت های باورنکردنی و فوق العاده ای می باشد ، اولین قابلیت این محصول ردیاب آن میباشد که به راحتی میتوانید با نصب یک نرم افزار بر  روی گوشی هوشمند خود هر لحظه از جای دقیق این دوربین اطلاع داشته باشید ، این موضوع میتواند قابلیت های زیادی را در بحث ضد سرقتی این دوربین داشته باشد ، و همچنین می توان از این قابلیت برای ردیابی خودرو شخصی به راحتی استفاده کرد ، از طرفی چون این این دوربین قابلیت شنود نیز دارد ، این دوربین را به یک دوربین مراقبتی (منظور از مراقبتی دوربینی است که برای مراقبت استفاده میشود ، به عنوان مثال مراقبت از پرستار بچه ) فوق حرفه ای تبدیل کرده است ، در ادامه به توضیح پیرامون قابلیت ها و کاربرد های بیشمار این محصول میپردازیم با تیم فنی مینی دی وی پرو همراه باشید .

ویژگی های اصلی دوربین

1-قابلیت ارسال مکان دقیق (GPS)

این دوربین دارای قدرت مکان یابی میباشد که به راحتی میتواند مکان خود را لحظه به لحظه گزارش دهد ، و خوب این ویژگی خاص کاربرد های بسیار شگفت انگیزی دارد به طوری که به راحتی میتوانید ، از این دوربین برای رد یابی وسایل نقلیه و یا حتی برای کارهای مراقبتی ، به عنوان مثال : نصب کردن این دوربین روی لباس بچه برای ردیابی او ، البته این ویژگی قابلیت های بسیار زیاد و خاصی را به دوربین میدهد که ما فقط به بخش کوچکی از آن اشاره کردیم

2-قابلیت اتصال به WIFI

این دوربین قابلیت اتصال به WIFI را دارد که به راحتی میتوانید تصاویر دوربین را از فاصله های دور به صورت زنده روی گوشی تلفن هوشمند خود داشته باشید ، یکی از ویژگی های بسیار مهم دوربین های کوچک که قابلیت اتصال به WIFI را دارند ، این است که به راحتی میتوانید با این دوربین ها از فاصله های دور عکاسی انجام دهید و همچنین آن عکس ها را به صورت مستقیم روی حافظه گوشی تلفن همراه خود ذخیره کنید .

3-کنترل از راه دور 

این دوربین دارای قابلیت کنترل از راه دور می باشد ، به طوری که به راحتی میتوانید در فاصله های بسیار دور از دوربین ، کارایی یا مود های دوربین را به راحتی تغییر دهید ، به عنوان مثال دوربین در جایی که قرار دارد نیاز به این موضوع هست که فقط صدا را ضبط کند ، و همین دستور را می توانید با گوشی همراه هوشمند خود به دوربین بدهید ، که خوب این قابلیت در دوربین هایی با این ابعاد بسیار کوچک ، قابلیت بسیار خاص و چشمگیر میباشد .

4-کیفیت فیلمبرداری بالا 

این دوربین دارای کیفیت فول اچ دی واقعی میباشد ، البته این نکته قابل ذکر می باشد که کیفیت های فیلمبرداری در انواع دوربین ها مقیاس های خاص خود را دارد ، به عنوان مثال در دوربین های فیلمبرداری که در فیلم های هالی وودی استفاده میشود ، کیفیت فول اچ دی (FULL HD ) مقیاس متفاوتی دارد نسبت به دوربین های کوچک بند انگشتی ،و کیفیت فول اچ دی در این دوربین های کوچک ، تقریبا برابر کیفیت 420P در دوربین های بزرگ و هالی وودی میباشد .

دوربین فیلمبرداری با کنترل از راه دور ، همراه با قابلیت عکسبرداری و مکان یابی

5-مکان یابی GPS

یکی از قابلیت های بسیار فوق العاده این دوربین ردیاب GPS آن میباشد ، و خوب قابلیت های بسیار زیادی را به این دوربین اضافه میکند ، چرا که به راحتی میتوانید این قطعه را در خودرو شخصی خود قرار دهید ، و با استفاده از گوشی هوشمند همراه خود ، لحظه به لحظه روی نقشه (Google MAP ) نشان میدهد و از این رو میتواند در رانندگی و پیدا کردن راحت و آسان آدرس ها کمک بسیار شایانی کند، و همچنین برای جلوگیری از سرقت خودرو ، و یا شناسایی مجرمین در هنگام ارتکاب جرم قابلیت بسیار فوق العاده ای میباشد ، از طرفی این ویژگی برای خانواده هایی که بچه های کوچک دارند بسیار خوب است ، چرا که میتوانند این قطعه را به راحتی روی لباس بچه نصب کنید و این موضوع از گم شدن بچه جلوگیری میکند .

دوربین GPS دار فوق حرفه ای با قابلیت مسیر یابی

6-سیم کارت خور

این دوربین ، یک دوربین سیم کارت خور میباشد ، و این ویژگی باعث میشود که بدون اتصال به WIFI هم بتوانید با این دوربین در ارتباط باشید ، این ویژگی منحصر به فرد باعث میشود که این دوربین را به یک دوربین ضد سرقت فوق حرفه ای بدل شده است ، به طوری که در هر جایی از دنیا که باشد با استفاده از سیم کارت به راحتی میتوانید با آن متصل باشید ، و هر دستوری را به دوربین بدهید.

دوربین فوق حرفه ای سیم کارت خور GF08

دوربین کوچک ردیاب (gps)

عینک طبی دوربین دار- عینک مجهز به دوربین

عینک دوربین دار (با فریم طبی)

در سال 2012 اولین بار این دوربین ها وارد بازار وسایل الکترونیکی شد ، که از همان ابتدا با استقبال بی سابقه مشتریان مواجه شد ، چرا که این دوربین های عینکی دارای قابلیت های بسیار خاصی میباشند ، که در هر محصولی وجود ندارد ، به عنوان مثال این دوربین از بهترین زاویه ، یعنی از روی چشمان شما فیلمبرداری میکند ، و همین موضوع باعث میشود که فرد استفاده کننده از هر زاویه ای که بخواهد ، یا از هر منظره ای که بخواهند ، به راحتی با تغییر زاویه دید خود ، زاویه دید دوربین  نیز تغییر پیدا میکند ، در ادامه به توضیح پیرامون قابلیت های باور نکردنی این محصول میپردازیم ، با تیم فنی مینی دی وی پرو همراه باشید .

عینک فوق حرفه ای فیلمبرداری ، با قدرت فیلمبر داری HD

ویژگی های اصلی دوربین کوچک عینکی

1-فیلمبر داری Full HD 

عینک دوربین دار دارای کیفیت فیلم برداری بالا میباشد ، و این قابلیت برای این دوربین کوچک و ریز ، قابلیت بسیار چشمگیری میباشد ، از طرفی دوربین عینکی مجهز به سنسور ضد لرزش نیز می باشد ، که این موضوع باعث می شود که قابلیت های این دوربین بسیار افزایش پیدا کند ، به عنوان مثال با استفاده از این دوربین می توانید به راحتی در سرعت های بسیار بالا فیلمبرداری کنید و بخاطر اینکه این دوربین در روی چشم شما قرار دارد به راحتی میتوانید فقط با نگاه کردن و چرخاندن سر خود زاویه دید دوربین را تنظیم کنید و لحظات زیبای خود را جاودان کنید .

2-باطری قوی

 عینک دوربین دار دارای باطری های یونی بسیار قوی میباشند که از این رو با هر بار شارژ کامل این دوربین ها میتوانید به راحتی بیشتر از 4 ساعت به صورت مداوم فیلمبرداری کنند ، و خوب چون این دوربین ها مجهز به باطری های لگراتوری میباشند ، به راحتی میتوانید حتی زمانی که دوربین در حالت شارژ هست ، فیلمبرداری کنید .

3-طراحی زیبا

این عینک به طوری طراحی شده است که همه افرادی که از این دوربین استفاده میکنند ، هیچگونه ضرری برای چشم فرد استفاده کننده ندارد ، بلکه مفید نیز هستند ، چرا که دارای طراحی بسیار حرفه ای و طبی هستند ، که در آفتاب نیز به عنوان یک عینک آفتابی فوق حرفه ای و زیبا نیز می توانید از این دوربین استفاده کنید ، شاید در نگاه اول این ویژگی زیاد چشمگیر نباشد ، ولی در مقابل مدل های مشابه ، خیلی راحت متوجه مهم بودن این ویژگی می شوید ، چرا که در مدل هایی که عینک ، یا فریم های شیشه های عینک مناسب نمیباشند ، باعث میشود که بیشتر از 3 ساعت نتوانید از این دوربین استفاده بفرمایید .

دوربین فوق حرفه ای عینکی ، با فریم های طبی

minidvpro

دوربین مخصوص هلی شات یا هلی کم

خوب برای هلی شات ها تمام دوربین های موجود در این کمپانی انتخاب مناسبی است ، چرا که دارای وزن پایینی میباشند و برای نصب روی هلی شات ها میتواند بسیار راحت و آسان مورد استفاده قرار گیرد ، ولی ایا همین مورد برای دوربین مورد استفاده در هلی شات کافی است ، در ادامه با تیم فنی مینی دی وی پرو همراه باشید تا با بهترین دوربین های مورد استفاده در هلی شات ها اشنا شوید .

هلی شات و کاربری آن

هلی شات ها در ابتدا به این شکل امروزی وجود نداشتند و فقط وسایلی بودند با ساختار بسیار ساده ی پروازی ، که فقط برای سرگرمی مورد استفاده قرار میگرفتند ، وقادر به پرواز در بازه زمانی طولانی و یا مسافت های طولانی نبودند ، ولی با مرور زمان در اوایل سال 2002 میلادی ، شرکت فیلم سازی international intermediate برای اولین بار از هلی شات ها برای فیلمبرداری استفاده کرد و همین امر باعث شد که نگاه خیلی از محققین لوازم الکترونیکی به این دستگاه جذب شود ، و باعث پیشرفت و به روز رسانی هر روزه این دستگاه ها شد ، به طوری که امروز هلی شات ها ، به عنوان یکی از وسایل اصلی فیلمبرداری از راه دور به حساب می آ یند .

  ادامه مطلب ...