دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی
دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی

دوربین کوچک خودکاری

دوربین خودکاری 1100P

این دوربین کوچک (مدل خودکار) باقابلیت های فوق العاده و کیفیت فیلمبرداری بسیار بالا ، یک گزینه بسیار عالی برای دوربین های مراقبتی (منظور از مراقبتی دوربینی است که برای مراقبت و نظارت بر روی کار فرد یا افرادی صورت پذیرد ، به عنوان مثال مراقبت از پرستار بچه ) می باشد ، از طرفی با قیمت بسیار مناسب ، و مدل های بسیار مختلف می تواند ، انتخاب بسیار خوب و عالی برای فرد خریدار باشد ، دوربین ریز خودکاری 1100p با قابلیت عکس برداری و فیلم برداری با رزولوشن ۷۲۰ ×۱۲۸۰ HD و با سرعت فیلم برداری 30 فریم بر ثانیه است. با این خودکار چند منظوره می‌توانید فیلم و عکس بگیرید و هم می‌توانید با آن بنویسید . حافظه خودکار دوربین دار 1100P تا ۳۲ Gb حافظه SD را پشتیبانی می‌کند.

درست مثل یک خودکار معمولی می‌توانید با این دوربین ریز بنویسید، آن را در دستانتان بگیرید و یا در جیب پیراهنتان بگذارید. ظاهر این خودکار هیچ تفاوتی با خودکارهای دیگر ندارد همچنین از خودکار دوربین دار 1100P می توان به عنوان وبکم برای کامپیوتر نیز استفاده کرد .

در ادامه به توضیح پیرامون ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد این دوربین می پردازیم ، با تیم فنی مینی دی وی پرو همراه باشید.

ویژگی های اصلی

دوربین کوچک خودکاری همانطور که گفته شد یک دوربین مراقبتی(منظور از مراقبتی دوربینی است که برای مراقبت و نظارت بر روی کار فرد یا افرادی صورت پذیرد ، به عنوان مثال مراقبت از پرستار بچه ) بسیار عالی با کارکرد بسیار ساده است ، که مثل سایر دوربین های مینی دی وی دارای مدل های مختلف با کیفیت های مختلف میباشد ، مدل 1100P یک دوربین خودکاری با قابلیت فیلمبرداری با کیفیت HD میباشد ، که کار کردن با آن بسیار ساده و آسان میباشد ، از طرفی این دوربین نیز رم MICRO SD را پشتیبانی میکند ، که به راحتی میتوانید تمامی فیلم های گرفته شده را ضبط و نگهداری کنید.

خودکار دوربین دار  1100P جهت صرفه جویی در مصرف باتری مجهز به حالت Standby است که در طول عمر باتری اثر بسزایی دارد.این خودکار دوربین دار کوچک مجهز به میکروفن داخلی است که امکان ضبط صدا را نیز به شما خواهد داد. خودکار دوربین دار 1100P دارای باتری لیتیومی است و  زمان دشارژ شدن باتری ۱/۳۰ الی ۲ ساعت فیلمبرداری است و مدت زمان شارژ با کامپیوتر ۳ ساعت است.

دوربین خودکاری مدل 1100P فول HD

اتصال به WIFI

یکی دیگر از قابلیت های این دوربین قابلیت اتصال به WIFI میباشد ، که به فرد استفاده کننده این قابلیت را میدهد ، که فیلم را به صورت زنده تماشا کند ، فاصله اتصال به WIFI در مدل های مختلف این دوربین متفاوت است ، ولی به طور میانگین تا 20 متر (منظور از این ، فاصله میان دوربین و تلفن همراه میباشد ، برای دیدن فیلم به صورت زنده ) به راحتی و کامل میتوانید از این ویژگی دوربین استفاده کنید.

عکسبرداری

از این دوربین میتوانید به عنوان یک دوربین عکسبرداری نیز استفاده کنید ، عکسبرداری قابلیت بسیار متفاوتی است که برای اولین بار به این شکل در این دوربین ها قرار گرفته است ، و خوب عکسبرداری با یک خودکار میتواند کار بسیار لذت بخشی باشد ، کیفیت عکسبرداری برای این دوربین FULL HD میباشد و دوربین با هر بار شارژ ، میتواند بیش از 400 شات عکسبرداری کند.

کارکرد راحت و آسان

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول استفاده راحت و آسان از آن میباشد ، در نگاه اول به خاطر شکل خاص این دوربین ها ، شاید فکر کنید که استفاده کردن از آن کار دشواری باشد ، ولی اگر راهنمای استفاده را یک بار مطالعه کنید ، متوجه آسانی و راحتی کار میشوید . در ادامه به توضیح نحوه استفاده این دوربین میپردازیم .

نحوه استفاده از دوربین خودکاری مدل 1100P