دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی
دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی

بهترین دوربین امنیتی لامپی در سال 2023

امنیت منازل و ادارات از زمان استفاده از دوربین های دید در شب و سیستم های دزدگیر مسیر طولانی را طی کرده است. اکنون، می توانید بهترین دوربین امنیتی لامپ را نصب کنید تا فضای خود را از نفوذ متجاوزان در امان نگه دارید. دوربین امنیتی لامپ به گونه ای در داخل لامپ پنهان شده است که باعث می شود آن را از یک لامپی معمولی تشخیص ندهد. علاوه بر این، Wi-Fi فعال است و به تسهیل پخش زنده یا ضبط در تلفن هوشمند شما کمک می کند.

بررسی بهترین دوربین لامپی مداربسته سر پیچ لامپی

دوربین لامپی در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند، زیرا کار با آن‌ها آسان است و خانه را آشکارا تحت نظارت نشان نمی‌دهند. با این حال، پیدا کردن یک لامپ دوربین با کیفیت بالا می تواند مشکل باشد اگر در این دوربین ها تازه کار هستید. نگران نباشید، زیرا ما گزینه های برتر را که با طراحی عالی ارائه می شوند و کیفیت ویدیویی بالایی ارائه می دهند، فهرست کرده ایم. ما همچنین به شما چند نکته برای کمک به انتخاب دوربین مناسب ارائه می دهیم. بنابراین، به پیمایش ادامه دهید و یکی را برای ایمن نگه داشتن خانه خود انتخاب کنید.

 

 

 

 لیست بهترین دوربین مدار بسته لامپی

V380 pro ptz

دوربین لامپی V380 pro ptz

با دوربین v380 ptz pro که نصب و راه اندازی آن آسان است، خانه خود را هوشمند کنید. این دوربین همه کاره با یک برنامه کاربرپسند IPC 360Home ارائه می‌شود که به شما کمک می‌کند هر اتفاقی را که در خانه‌تان می‌افتد را ردیابی کنید. به محض اینکه ردیاب حرکت کارآمد چیزی مشکوک را تشخیص دهد، اعلان دریافت می کنید. این اپلیکیشن با دستگاه های اندروید و iOS سازگار است. دارای یک تابه 355 درجه آسان و شیب 90 درجه است که به شما دید کاملی از مکان می دهد. دوربین 3.6 میلی‌متری با لنز دوگانه، ضبط و پخش زنده با کیفیت عالی را ارائه می‌دهد.

مزایا

  • قابلیت زوم هیبریدی 10 برابری
  • تکنولوژی کاملا بی سیم
  • میکروفون و اسپیکر داخلی
  • همراه با آژیر تشخیص حرکت

معایب

  • اتصال به Wifi ممکن است دشوار باشد
    ممکن است کنترل صوتی با الکسا یا دستیار گوگل ارائه نشود

دوربین Symynelec

دوربین مداربسته لامپی Symynelec

دوربین امنیتی لامپ بی سیم Wifi را می توان به پایه لامپ E26/E27 پیچ کرد و به وای فای 2.4 گیگاهرتز متصل کرد تا حداکثر دریافت تا 10 متر را دریافت کند. با استفاده از فناوری پیشرفته 355 درجه PTZ که به دوربین اجازه می دهد تا با چرخش 355 درجه افقی و 120 درجه عمودی، نمای وسیعی را پوشش دهد، به طور خودکار در خارج از منزل یا داخل خانه عمل می کند. از طریق برنامه iCSee، می‌توانید هشدارهای حرکتی را در زمان واقعی دریافت کنید تا شما را در مورد خطرات احتمالی مطلع کند. این دوربین دارای ویژگی دید در شب هوشمند است تا همه چیز را در تاریکی به وضوح ثبت کند و چراغ ها به طور خودکار روشن می شوند تا مهاجم را بترسانند. همچنین، حتی اگر کارت SD یا دوربین نور به سرقت رفته باشد، بدون جزئیات حساب شما که امنیت بیشتری را ارائه می دهد، نمی توان به داده ها یا فایل های ویدیویی دسترسی داشت.

مزایا

  • نصب آسان
  • وضوح 1080p
  • صحبت دو طرفه
  • آسان برای استفاده

معایب

  • بررسی تصاویر تشخیص حرکت ممکن است خسته کننده به نظر برسد
  • با وای فای 5 گیگاهرتز سازگار نیست

دوربین مداربسته لامپی Woolink 2pcs

دوربین مداربسته لامپی Woolink 2pcs

جستجوی شما برای دوربین لامپ قابل حمل برای خانه شما با این محصول از Woolink به پایان می رسد. با وای فای خوب 2.4 گیگاهرتز می توان آن را به راحتی نصب و راه اندازی کرد. شناخته شده است که یک ردیاب حرکت موثر دارد که از طریق برنامه خود اعلان های بلادرنگ را برای شما ارسال می کند. این دوربین با دوربین 3 مگاپیکسلی خود پخش زنده و فیلمبرداری با کیفیت HD را ارائه می دهد. شما می توانید از طریق برنامه در هر مکان و هر زمان به آن دسترسی داشته باشید. دوربین دارای پانل 355 درجه و شیب 90 درجه است تا دید کاملی از منطقه ارائه دهد.

مزایا

  • مناسب پایه لامپ E27 برای راه اندازی
  • عملکرد صوتی دو طرفه
  • سازگار با iOS و اندروید
  • از کارت SD و فضای ذخیره سازی ابری پشتیبانی می کند

معایب

  • ممکن است شامل دستورالعمل های واضح نباشد
  • وای فای 5G ممکن است سازگار نباشد

دوربین KYSB40 smart

دوربین KYSB40 smart

دوربین امنیتی لامپ هوشمند KYSB40 برای محافظت از خانه شما با مراقبت 24*7 عالی است. این ویدیوی شفاف و با کیفیت بالا را با وضوح 1080p به شما می دهد. این دوربین دارای دهانه E27 است و نصب آن بر روی سوکت لامپ بسیار آسان است. شما فقط به یک اتصال Wi-Fi نیاز دارید، و شما آماده هستید. این دوربین تنها از شبکه 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. دوربین لامپ امنیتی KYSB40 دارای رزولوشن FHD 1080P است و دید رنگارنگ در روز و دید مادون قرمز شفاف در شب را به شما می دهد. این مانع از دست دادن هر لحظه مهم حتی در تاریکی می شود. همچنین اگر اتفاقی برای خانه شما بیفتد، یک اعلان هشدار دهنده به تلفن شما ارسال می کند. تمام ویدیوهای ضبط شده به کارت ابری یا micro SD اضافه می شوند. این دوربین وای فای دارای یک میکروفون و بلندگو برای تسهیل مکالمه دو طرفه مناسب است.

مزایا

  • لنز HD
  • از ذخیره سازی ابری پشتیبانی می کند
  • همراه با فناوری فیلتر نویز
  • رمزگذاری برای ویدیوهای ارائه شده

معایب

  • همه زوایا را پوشش نمی دهد

نکاتی که قبل از خرید بهترین دوربین امنیتی لامپ باید در نظر بگیرید

ذخیره سازی

دوربین مداربسته لامپی را انتخاب کنید که بتواند ضبط ها را به درستی ذخیره کند. دوربین های دارای اسلات micro SD عموما خوب در نظر گرفته می شوند. اگرچه برخی از دوربین‌های دارای حافظه داخلی هستند که به هارد دیسک بستگی دارد، اما باید با دوربین‌هایی که دارای اسلات micro SD هستند استفاده کنید.

کیفیت تصویر

وضوح کیفیت بالا در یک دوربین امنیتی مورد نیاز است. بنابراین انتخاب یک دوربین امنیتی که بتواند ویدیوهایی با وضوح 720p و 1080p تولید کند، انتخاب خوبی است.

فرآیند نصب

دوربین‌های مداربسته بی‌سیم برای نصب و راه‌اندازی بهترین در نظر گرفته می‌شوند زیرا هیچ کابلی در آن وجود ندارد. انتخاب چنین دوربین هایی همیشه بهترین گزینه است.

مقاومت در برابر آب

جای تعجب نیست که یک دوربین ضد آب بهتر از یک دوربین معمولی کار می کند، زیرا حتی زمانی که آب روی آن باشد از کار نمی افتد.

تعداد LED مادون قرمز

LED های مادون قرمز لامپ های کوچکی هستند که در کناره های لنز در مرکز قرار دارند. اینها برای دید در شب ایده آل هستند. هر چه تعداد این LED های مادون قرمز بیشتر باشد، کیفیت ضبط در شب بهتر است.

سیمی یا بی سیم

برای اینکه فرآیند امنیتی بدون دردسر باشد، همیشه خوب است که یک دوربین بی سیم انتخاب کنید.

چرا به minidvpro اعتماد کنیم؟

minidvpro یک بررسی کننده با تجربه محصولات الکترونیک و دوربین های فیلمبرداری و عکسبرداری است. در این مقاله، او بهترین دوربین‌های امنیتی لامپی را پس از جستجو در وب‌سایت‌ها و انجمن‌های بی‌شماری برای یافتن محصولات با رتبه برتر فهرست کرده است. این دوربین های امنیتی موثر، کارآمد، با کیفیت و بادوام هستند. او همچنین فهرستی از عواملی را که باید قبل از خرید محصول مناسب در نظر بگیرید و راهنمای خرید برای کمک به تصمیم گیری آگاهانه در نظر گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.