دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی
دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی

کوچکترین دوربین جهان

سال 1891 توماس ادیسون حق امتیاز اختراع اولین دوربین فیلم برداری را به نام خود ثبت کرد و از آن زمان تا به امروز دوربین های فیلم برداری دستخوش تغییرات و پیشرفت های زیادی شده اند.امروزه انواع دوربین های دیجیتال با کیفیت ها و ویژگی های متمایزو با قیمت های کم تا سر سام آور به چشم می خورند که اغلب دچار سردرگمی خریداران می شوند.در عرصه علم و فناوری ، تکنولوژی در این سال ها رو به فناوری های نانو و فوق کوچک برده است .فناوری نانو موج چهارم انقلاب صنعتی، پدیده‌ای عظیم است که در تمامی گرایشات علمی راه یافته واز فناوریهای نوینی است که با سرعت هرچه تمام تر در حال توسعه می‌باشد. حال ما به این فناوری در دوربین های کوچک minidv می پردازیم و  دوربین های بند انگشتی (mini-dv) را به تفکیک اندازه و ابعاد به شما دوستان عزیز معرفی می کنیم .

این دوربین برای اولین بار توسط شرکت AEE که تخصص آن در زمینه تولید انواع دوربین های DV است تولید شده و گواهی ثبت اختراع (Patient Number) آن نیز به نام همین شرکت در آمریکا به ثبت رسیده است و مانند همه ی تولیدات این شرکت تأییدیه های بین المللی FCE و CE را اخذ کرده است یعنی اینگونه نبوده که مانند بسیاری از کالاهای چینی ابتدا کشور دیگری آن را تولید کرده و بعد در چین کپی آن تولید شده باشد و این نکته مهمی است که باید آن را مد نظر داشت. علی رغم آنکه بسیاری از کالاهای چینی از نظر کیفیت در سطح پایینی هستند و البته این بیشتر به خاطر سلیقه خریداران می باشد و نه تولید کنندگان چینی، باید بدون هیچ گونه اغراقی اعتراف کرد که کیفیت این کالا کاملاً متفاوت و متمایز از خیلی از تولیدات شرکتهای چینی است.

در ادامه با ما باشید تا لیستی از بهترین دوربین های کوچک MiniDv را به شما معرفی نماییم.

منبع : کوچکترین دوربین جهان

دوربین بندانگشتی

دوربین بندانگشتی به این دلیل نام گزاری شده است که این دوربین به اندازه بندانگشت شماست و اندازه بسیار کوچکی نسبت به مدل های دیگر دارد.دوربین بندانگشتی با سایز ریز خود از کیفیت Full Hd برخوردار است که از بنده فلزی محکمی برخوردار است .دوربین های بندانگشتی از دید در شب یا همان night visionبرخوردار است که این دوربین را قادر می سازد در شب هم به فیلمبرداری بپردازد. خرید دوربین بندانگشتی در سایت MiniDvPro می باشد.کیفیت خدمان بندانگشتی فروشگاه ما به صورت  تضمینی می باشد.دوربین بندانگشتی را می توانید در کواد کوپتر ها یا همان هلی شات ها مورد استفاده قرار دهید و لذت فیلم برداری در آسمان را تجربه کنید.از دیگر استفاده های دوربین بندانگشتی می توان نصب برروی انواع لوازم ورزشی و ماشین و دوچرخه ، قایق و... دانست.

دوربین بندانگشتی

استفاده از این دوربین در helicam , helishut فوق العاده می باشد.