دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی
دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی

کاربرد دوربین کوچک مینی دی وی

در این مقاله به بررسی پیرامون دوربین های ریز مینی دی وی و مزایا و معایب آنها نسبت به سایر دوربین ها حتی دوربین های مدار بسته یا دوربین های مشابه داخل بازار ، و به طور کلی کارایی اصلی این دوربین های ریز می پردازیم با تیم مینی دی وی پرو همراه باشید.

کاربرد دوربین های مینی دی وی بین دوربین های کوچک و مدار بسته

تفاوت های اصلی

خوب در نگاه اول میتوان گفت که تفاوت اصلی دوربین های بند انگشتی مینی دی وی با دوربین های مدار بسته ، این میباشد که دوربین های مدار بسته فقط با اتصال به دستگاه DVR قابلیت انتشار تصویر را دارد ، به طوری که برای فردی که به دنبال یک دوربین مراقبتی با قیمت بسیار مناسب است میتواند تفاوت قیمت زیادی ایجاد کند ، چرا که پایین ترین قیمت برای خرید یک DVR مناسب با کارایی های مناسب بسیار بیشتر از بهترین دوربین مینی دی وی میباشد ( با در نظر نگرفتن قیمت خود دوربین مدار بسته ) .

  ادامه مطلب ...

دوربین مینی دی وی MD80 درجه دوم

دوربین مینی دی وی MD80 درجه دوم 

این دوربین همانطور که در بالا ذکر شده است مدل درجه دوم دوربین MD 80 میباشد که همان قابلیت های مدل اصلی خود را دارد ، فقط دارای یک سری تفاوت های جزئی میباشد که کاملا در ادامه به آنها خواهیم پرداخت ، در ادامه با تیم فنی مینی دی وی پرو همراه باشید.

1-قدرت فیلمبرداری

این دوربین دارای همان لنز اصلی دوربین MD80 (مدل اصلی) میباشد ، چرا که در مدل درجه دوم این دوربین کیفیت فیلمبرداری فقط مقدار کمی کاهش پیدا کرده است به طوری که قدرت فیلمبرداری در دوربین مدل اصلی FULL HD میباشد ولی در مدل درجه دوم کیفیت فیلمبرداری 720p میباشد ، در هر دو دوربین زاویه ی دید 170 درجه میباشد ، که خوب برای دوربینی با این ابعاد کوچک ویژگی بسیار عالی و چشمگیری میباشد .

دوربین مینی دی وی MD 80 درجه دوم با قدرت فیلمبرداری بالا

2-دید در شب

این دوربین دارای دید در شب نیز میباشد ، از لحاظ دید در شب از مدل اصلی خود تفاوت چندانی ندارد ، ولی تیم فنی مینی دی وی پرو این دوربین را برای افرادی که از قابلیت دید در شب در شرایط تاریکی مطلق میخواهند از این دوربین استفاده کنند ، پیشنهاد نمیکند ، زیرا این دوربین قابلیت فیلمبرداری در تاریکی مطلق را ندارد ، ولی برای این شرایط (تاریکی مطلق) دوربین QQ6 میتواند انتخاب بسیار خوبی باشد .

دوربین بند انگشتی مدل MD80 درجه دوم دارای قابلیت دید در شب

3-میزان زمان فیلمبرداری

این دوربین به طور میانگین با هر بار شارژ کامل که 2 ساعت به طول می انجامد ، قدرت فیلمبرداری بین 4/5 تا 5 ساعت را دارد ، ولی این دوربین دارای باتری رگلاتور دار میباشد و همین ویژگی باعث شده است که این دوربین در حالت اتصال به شارژ نیز قدرت فیلمبرداری را داشته باشد ، و از این رو میتوان از این دوربین به عنوان یک دوربین مدار بسته نیز استفاده کرد .

4-حالت های مختلف دوربین (MODE)

قبل از هر چیزی باید این نکته ذکر شود که حالت های مختلف دوربین با چراغ LED بالای دوربین قابل تشخیص میباشد ، این دوربین دارای 3 حالت مختلف میباشد که هر کدام چراغ مخصوص به خود را دارند.

این دوربین نیز همانند مدل اصلی خود دارای 3 حالت میباشد که در ادامه به توضیح پیرامون این حالت ها میپردازیم:

حالت فیلمبرداری : زمانی که چراغ دوربین به رنگ آبی باشد یعنی دوربین در حالت فیلمبرداری قرار دارد و در حال فیلمبرداری میباشد .

حالت عکسبرداری: زمانی که چراغ دوربین به رنگ قرمز باشد یعنی دوربین در حالت عکسبرداری قرار دارد که با هر بار فشار دادن دکمه ی بالای دوربین ، یک عکس گرفته میشود.

حالت سنسور حرکتی: زمانی که چراغ دوربین به رنگ قرمز و آبی باشد یعنی اینکه دوربین در حالت سنسور حرکتی قرار دارد ، در این حالت دوربین را با خیال راحت در مکان مورد نظر خود قرار دهید ، و دوربین با دیدن کوچکترین حرکت ، یا کوچکترین صدا شروع به فیلمبرداری میکند.یکی از ویژگی های عالی این دوربین همین حالت است ، چراکه دوربین در حالت سنسور حرکتی تا 240 ساعت میتواند در حالت اسند بای باقی بماند و با کوچکترین حرکتی شروع به فیلمبرداری میکند و دوباره به حالت استند بای بر میگردد.

دوربین MD80 درجه دوم با حالت های مختلف

نحوه کار با دوربین MD80

استفاده از این دوربین بسیار ساده میباشد ، و البته در دفترچه راهنمای محصول به طور کامل میتوانید تمام موارد مربوط به استفاده از دوربین را مطالعه بفرمایید ، ولی چون  راهنمای این دوربین ها با زبان لاتین میباشد ، به همین منظور تیم فنی مینی دی وی پرو تصمیم دارد که برای هر دوربین به زبان زیبا و ساده ی فارسی راهنمای استفاده کردن را با توضیحات کامل و تخصصی برای هر محصول را توضیح خواهیم داد با ما همراه باشید.

1-حالت های دوربین 

این دوربین دارای 3 حالت 1-فیلمبرداری 2-عکسبرداری 3-سنسور حرکتی میباشد ، که در این دوربین ها با چراغ LED که در بالای دوربین قرار دارد نشان داده میشوند:

1-فیلمبرداری :

زمانی که چراغ دوربین به رنگ آبی باشد یعنی دوربین در حالت فیلمبرداری قرار دارد ، برای شروع یا قطع کردن فیلمبرداری فقط کافیست که دکمه ی بالای دوربین را فشار دهید تا فیلمبرداری STOP و با یک فشار دیگر دوربین دوباره شروع به فیلمبرداری میکند.

2-عکسبرداری :

زمانی که چراغ دوربین به رنگ قرمز باشد یعنی دوربین در حالت عکسبرداری میباشد ، و با هر بار فشار دادن دکمه بالای دوربین ، یک شات عکس گرفته میشود.

3-سنسور حرکتی:

زمانی که چراغ دوربین قرمز و آبی باشد ، دوربین در حالت سنسور حرکتی قرار دارد ، در این حالت دوربین را در جای مناسب خود قرار دهید ، و رها کنید ، که خود دوربین با شنیدن کوچکترین صدا یا حرکتی شروع به فیلمبرداری میکند ، دوربین در این حالت قابلیت این را دارد که تا 240 ساعت در حالت استند بای باقی بماند و با کوچکترین حرکت یا صدایی خود دوربین شروع به فیلمبرداری میکند.

خرید دوربین درجه دوم md80