دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی
دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی

دوربین آندوسکوپی (درون نمای) اندروید و رایانه

دوربین آندوسکوپی درون نما یعنی چه ؟؟ دوربینی را می گویند که به راحتی میتواند در درون هر چیزی را به نمایش بگذارد ، حال آن میتواند یک لوله باریک آزمایشگاهی باشد تا موتور خودرو ، وسایل الکترونیکی و ..... در کل این نوع دوربین ها برای کارهایی طراحی شده اند که به صورت طبیعی چشم انسان قادر به دیدن این مکان ها نمی باشد ، دقیقا مثل مکان هایی که از آنها نام بردیم ، البته این دوربین قابلیت های بسیار زیاد دیگری هم دارد ، که در ادامه به بررسی پیرامون این قابلیت های شگفت انگیز این دوربین درون نمای جدید می نگاریم.

دوربین شلنگی آندوسکوپی صنعتی بروسکوپ

  • دوربین آندوسکوپ (دوربین نما) اندروید و رایانه
  • مشاهده تصاویر مکان های غیر قابل دستیابی
  • حالت های مختلف آندوسکوپی با مدیریت آسان در اندروید و رایانه
  • کاملا ضد آب | لنز 3 مگاپیکسلی | کابل USB بلند برای فیلمبرداری در تمام حفره ها و مناطق غیر قابل دسترس
  • یک دوربین کاوش گر عالی و به صرفه

دوربین آندوسکوپ درون نمای Andriod یک دوربین بسیار کوچک می باشد ، همانطور که گفتیم برای جاهایی طراحی شده است که چشم انسان قادر به دیدن آنها نمی باشد ، و این موضوع باعث میشود که راهنمایی کردن این دوربین به داخل مکان هایی که میخواهیم داخل آنها را ببینیم ( این را در نظر بگیرید که شما با این دوربین می خواهید داخل موتور خودرو خود را ببینید ) بسیار حساس باشد ، که این دوربین چون به قابلیت دید نزدیک مجهز است ، که کارایی آن فیلمبرداری بسیار با کیفیت از فاصله ی بسیار نزدیک در حد 4cm یا 8cm می باشد ، که تمامی تصاویر را باکیفیت بسیار بالا و رنگی مخابره میکند .

خرید دوربین آندوسکوپی اندروید

آشنایی با کوچک ترین دوربین های جهان

دوربین های مینی دی وی MiniDv با هدف طراحی کوچک و کم جا ، توانسته اند تا رتبه کوچک ترین دوربین های جهان را به خود اختصاص دهند.سایز این دوربین های معمولا به اندازه بند انگشت شما و برابر با یک سکه کوچک می باشد.این دوربین ها به صورت کلی فاقد رم می باشند و شما بایستی یک حافظه جداگانه تهیه کرده ، کیفیت این دوربین ها در مقایسه با اندازه آن ها ،فوق العاده می باشد.کیفیت های مختلف 4k ,Full Hd , HD تمامی خواسته های شما کاربران را پوشش می دهد.

هدف اصلی دوربین های مینی دی وی عملکرد به صورت یک دوربین مداربسته کوچک است به طوری که کاملا در محیط مخفی باشد و به فیلمبرداری و عکسبرداری بپردازد.

دوربین های MiniDv دارای حالت های مختلف فیلمبرداری هستند به عنوان مثال به شرح حالت Motion detection تشخیص حرکت می پردازیم.

در این حالت دوربین به حالت آماده به کار (stand up) رفته با و کوچک ترین حرکت شروع به فیمبرداری اتوماتیک می کند.

کنترل از راه دوربین یکی دیگر از ویژگی های این کالا می باشد.

برای مشاهده و خرید این نوع دوربین به لینک های همین صفحه رجوع کنید.

کوچک ترین دوربین های جهان

منبع : دوربین MiniDvPro