دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی
دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی

دوربین ورزشی SJ4000 Wifi

این دوربین وسیله ای بسیار عالی جهت ثبت خاطرات دل انگیز شماست ، بهترین کاربرد این دوربین برای ورزش های آبی است ، چرا که قابلیت ضد آب بودن  و فیلم برداری در عمق 20 متری بیشتر از 70 دقیقه باعث شده که برای قواصی نیز بسیار مناسب باشد ، از طرفی این دوربین دارای سنسور ضد لرزش ( G-sensor ) است و دارای گیره هایی برای نصب در نقاط مختلف بدن بنابر این برای ورزشهای دوچرخه سواری و موتور سواری ، بسیار پیشنهاد میشود . 

به خاطر سنسور قوی ضد لرزش، این دوربین بسیار مناسب برای نصب روی بدن حیوانات ، یا نصب روی پهباد ،کوادکوپتر و هلی شات برای فیلم برداری از زوایای بالا است .

این دوربین با طول عمر بالا و کیفیت فیلمبرداری عالی ، و همچنین سنسور ضد لرزش عالی ، و همچنین ضد آب بودن ، دوربین پیشنهادی این کمپانی برای ورزشکاران عزیز است .

راهنمای استفاده از  Sj4000 wifi

راهنمای استفاده از دوربین sj4000 wifi را در لینک زیر مشاهده کنید.

راهنمای استفاده از دوربین SJ4000

دوربین ورزشی SJ4000 Wifi

خرید دوربین ورزشی

دوربین ورزشی AEE LIFE TITAN

دوربین ورزشی Lyfe Titan دارای پردازنده قدرتمند Ambarella است که این اکشن کمرا را قادر ساخته تا با کیفیت فوق العاده FULL HD با دقت با عمق تصویر 1440p و با نرخ تصویر 60 فریم در ثانیه تصاویر شگفت انیگیزی را فیلم برداری کند. سنسور CMOS آن می تواند تصاویر تا 16 مگاپیکسل و حالت پشت سر هم تا 100 فریم در ثانیه را بگیرد.این دوربین ورزشی با صفحه ی نمایش لمسی ۱.۸ اینچی قابلیت عکس برداری پی در پی برای تهیه ی یک فیلم را دارد.AEE Lyfe Titan از یک باتری لیتیوم یون ۱۰۵۰ میلی آمپر بهره می برد. این دوربین از قابلیت های بسیار زیادی برخوردار است ، و بیشتر برای مقاصد ورزشی مورد استفاده قرار میگیرد ، در ادامه به نقاط قوت و ضعف این دوربین اشاره خواهیم کرد ، با تیم مینی دی وی پرو همراه باشید .

دوربین ورزشی Aee lyft titan

نگاهی کلی به اکشن کمرا AEE LYFE TITAN

در نگاه اول این دوربین تولید شرکت AEE میباشد که از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده ی انواع دوربین ها میباشد و بخش قابل توجهی از بازار دوربین ها دست شرکت AEE میباشد ، خوب از لحاظ عمر مفید دوربین ، این دوربین فوق العاده میباشد و به هیچ عنوان خراب نمیشود ، از لحاظ قیمتی ، این دوربین نسبت به قابلیت هایی که دارد قیمت بسیار مناسبی دارد .اگر هنوز خوب با دوربین های ورزشی آشنایی ندارید پیشنهاد می کنم بر روی این لینک کلیک کرده و مقاله مربوطه را مطالعه کنید.

اکشن کمرا Aee lyfe titan

  • حسگر 16 مگاپیکسل
  • کیفیت فیلم برداری 4k
  • وزن بسیار کم(68 گرم)
  • صفحه نمایش لمسی 1.8 اینچی
  • دارای وای فای داخلی
  • لنز واید با زاویه دید 140 درجه
  • قاب ضدآب و به همراه داشتن لوازم جانبی مورد نیاز
  • صفحه‌نمایش لمسی
  • باتری لتیوم یون 1050 میلی‌آمپر
  • خروجی HDMI
  • سازگار با اندروید ۴.۱ و IOS 7 و بالاتر
  • ضد لرزش
  • قابلیت فیلم برداری در شب
  • بدون نسخه تقلبی

نمایشگر تصویر 

  • نوع صفحه نمایش : لمسی
  • سایز صفحه نمایش :  1.8 اینچ
  • چشمی : ندارد
  • فوکوس دستی :ندارد
  • فوکوس خودکار : دارد

نمایشگر تصویر aee lyfe titan

فیلم برداری

این دوربین امکان تصویربرداری با ابعاد 4K نام برد. در هنگام تصویربرداری با رزولوشن 4K تصاویر با فریم‌ریت ۳۰ فریم بر ثانیه ثبت خواهند شد. اما با کاهش رزولوشن امکان افزایش فریم ریت بالا برای دست‌یابی به تصویر اسلوموشن هم ممکن خواهد بود (تصویر اسلوموشن HD ۲۰۰ فریم). تصاویر فول اچ‌دی توسط این دوربین با فریم ریت بسیار خوب ۱۰۰ فریم بر ثانیه نیز ضبط می‌شوند. این اکشن کمرا دارای امکان ثبت تصاویر تایم‌لپس نیز هست

  • 4K با سرعت فیلمبرداری 30fps (فریم در ثانیه) (حالت پیشفرض)
  • 60fps : 1440p
  • 100fps : 1080p
  • 60fps : 960p
  • 200fps : 720p

عکس برداری

رزولوشن تصویر 8MP, 12MP, 16MP

شات سریع 3p/s, 6p/s, 8p/s

عکس برداری متوالی 0.5, 1, 2, 3, 4, 10, 20 ثانیه

کاربرد های دوربین

از امکانات این دوربین می‌توان به قابلیت ارتباط با گوشی و تبلت دارای سیستم اندروید و iOS از طریق اپلیکیشن رایگان و امکان تصویربرداری با ابعاد 4K نام برد. البته در هنگام تصویربرداری با رزولوشن 4K تصاویر با فریم‌ریت 10 فریم بر ثانیه ثبت خواهند شد. اما با کاهش رزولوشن امکان افزایش فریم ریت بالا برای دست‌یابی به تصویر اسلوموشن هم ممکن خواهد بود (تصویر اسلوموشن HD صدوبیست فریم). تصاویر فول اچ‌دی توسط این دوربین با فریم ریت 60 فریم بر ثانیه ضبط می‌شوند. این اکشن کمرا دارای امکان ثبت تصاویر تایم‌لپس نیز هست ضمن‌اینکه امکان کاهش زاویه دید آن و 4 برابر زوم دیجیتال هم وجود دارد. عدسی بکار رفته در این دوربین از نوع واید با زاویه دید 140 درجه و f/2.7 است.

این دوربین نیز همانند دیگر دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری بازار دارای حافظه داخلی نیست و حافظه آن از طریق کارت حافظه از نوع Micro SD و تا حجم حداکثر 64 گیگابایت قابل‌افزایش است. آنچه این دوربین‌های ورزشی AEE را نسبت به رقبا ارجح می‌کند، به همراه داشتن تعداد قابل قبولی لوازم جانبی ضروری است. یکی از لوازم جانبی همراه این دوربین قابل ضدآب آن است که امکان استفاده از دوربین تا عمق 40 متری زیر آب را تضمین می‌کند.

دکمه‌های قرارگرفته روی بدنه AEE LYFE SILVER نیز کامل و کاربردی هستند. همچنین پایه دوربین و بخش چسبنده به سطح صاف نیز درون جعبه AEE LYFE SILVER قرار دارد باتری این دوربین دارای ظرفیت 1050 میلی‌آمپر است که امکان 1٫5 ضبط تصویر ممتد را به کاربر خواهد داد.

دوربین ورزشی AEE LIFE TITAN

خرید دوربین ورزشی

دوربین ماشین FIRSTSCENE V8000

این مدل از دوربین ها برای سری از ماشین هایی طراحی شده است ، که دارای دوربین نمیباشند ، و کلا برای سهولت در پارک کردن و راحتی رانندگی میباشند ، این دوربین های ماشین در سال 2015 توسط شرکت چینی 1FIRST SET به بازار دنیا معرفی شد ، که در ابتدای کار با موجی از خریداران مواجه شد ، به ویژه بیشتر خریداران این نوع دوربین ها خانم های ماشین دار بودند ، در سال 2016 فروش این دوربین ها رکورد شکن بود ، و خوب از سال 2015 تا سال 2019 شرکت 1FIRST SET برای این دوربین ها 3 مدل آپدیت ( به روز رسانی ) داشته است که نسخه V8000 آخرین آپدیت این کارخانه میباشد.دوربین ماشین FIRSTSCENE V8000 دارای یک دوربین در آیینه و یک دوربین مجزا برای عقب ماشین است.همچنین این دوربین با قابلیت فیلم برداری در شب (night vision) است.

  ادامه مطلب ...

دوربین ورزشی sjcam sj7

 امروزه دوربین‌های ورزشی بیش‌ از پیش محبوب شده‌اند و جایگاه خاصی را در زندگی مهیج تک‌تک ما پیدا کرده‌اند.یکی دیگر از دوربین های ورزشی مدل دوربین SJCAM SJ7 STAR است که توسط شرکت SJCAM ساخته و روانه بازار شده است.بیشتر ورزشکاران عزیز از این دوربین استفاده میکنند چرا که دارای سنسور ضد لرزش optikal  می باشد و توانایی این را دارد که بدون کوچکترین لرزشی ، لحظات پر هیجان شما عزیزان را ثبت و نگه داری کند ،دوربین Sports SJCAM SJ7 Star با سنسور IMX117 مجهز شده است.این دوربین یک دوربین ورزشی عالی است که با کیفیت فیلمبرداری 4k و صفحه نمایش حساس 2.0 اینچی از رقبای خود در دسته دوربین ورزشی پیشی گرفته است.

  ادامه مطلب ...

دوربین کوچک مینی دی وی Q5

دوربین مینی دی وی Q5 نوعی دیگر از دوربین های MiniDv می باشد ،که با کیفیت فیلم برداری 720 HD با وضوع تصویر بالا و ابعاد تصویری 1280x720) 1280x720) یک دوربین بی نظیر در این دسته دوربین ها می باشد.اگر شما به دنبال یک دوربین کوچک دیجیتال هستید، به سختی می توانید یک کوچکتر از این انتخاب کنید که  اندازه انگشت شست شما باشد و با قدرتی نظیر این دوربین را داشته باشد زیرا که این دوربین جزو کوچک ترین دوربین های mini Dv جهان محسوب می شود. Q5 فیلم برداری با 30 فریم در ثانیه فیلم هایی کاملا شفاف را به تصویر می کشد.

  ادامه مطلب ...