دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی
دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی

خرید بهترین دوربین های ورزشی

برای خرید بهترین برند های دوربین ورزشی لازم است که شناخت کافی نسبت به دوربین های ورزشی (اکشن کمرا) داشته باشیم.

وقتی صحبت از بهترین دوربین های اکشن می شود که هم اکنون می توانید خریداری کنید ، GoPro بدون شک رهبر بازار است. گفتنی است ، این رقابت جدی از طرف DJI است. امسال پادشاه هواپیمای بدون سرنشین دوربین اول اکشن خود یعنی DJI Osmo Action را معرفی کرد و از نظر مشخصات آن بسیار شبیه به GoPro Hero 7 Black زمینی است.

در حقیقت ، هنگامی که ما این دوربین های اکشن 4K را در برابر یکدیگر قرار دادیم ، این یک  رقابت بسیار نزدیک بود که در برخی از ویژگی های کلیدی وجود داشت. بنابراین وقتی می توان اعلام کرد که دوربین اکشن برتر جهان است ، قبل از پاسخ دادن به آن ، باید ملاحظات دیگری در نظر بگیرید.

البته خبر مهم ورود GoPro Hero 8 Black و GoPro Max است. در حالی که ما هنوز مورد دوم را بررسی نکرده ایم ، دوربین جدید 360 درجه GoPro را نیز بررسی کرده ایم ، ما Hero 8 Black را بررسی کرده ایم و خیلی زود این راهنما را با آن به روز می کنیم.

دوربین ورزشی

فراتر از GoPro و DJI ، چندین دوربین اکشن واقعاً آس وجود دارد که ارزش بررسی دارند. از آنجا که بیایید با آن روبرو شویم ، هرکسی توانایی تحمل دوربین های پرچمدار را ندارد یا ممکن است به ثروت شدید فناوری ارائه شده نیاز نداشته باشد. اگر بودجه سختگیرانه ای دارید ، راهنمای ما را به بهترین دوربین های اکشن بودجه فراموش نکنید.

بهترین دوربین های اکشن نیز فوق العاده متنوع هستند و در صورت استفاده از سیستم نصب مناسب می توان آنها را با ایمنی به هر چیزی از کلاه ایمنی و دوچرخه سواری ، تخته دستی و حتی سگ حیوان خانگی خود متصل کرد - که مایل به دیدن جهان از آنها نیستند. چشم انداز سگ؟

دوربین های اکشن کوچک و ناهموار هستند و به دلیل اولین فیلمبرداری POV (نقطه نظر) که ضبط می کنند ، آنها تبدیل به وسیله ای برای علاقه مندان به ورزش های شدید می شوند که به دنبال فیلمبرداری از ماجراهای اقیانوس خود هستند. آنها همچنین برای گرفتن فیلم های جالب Timelapse درخشان هستند.

بهترین دوربین های اکشن ارزان قیمت

این که آیا شما یک موتور سوار MTB هستید ، یک گشت و گذار هستید یا می خواهید نماهای حماسی را در یک کوه پیاده روی بگیرید ، مسلح کردن با دوربین کاملاً صحیح می تواند به شما در فیلمبرداری از ماجراهای خود برای دیدن بعداً کمک کند ، گرفتن فیلم برای به اشتراک گذاشتن با خانواده و دوستان.

یکی را با یک محفظه ضد آب بخرید و می توانید دوربین اکشن خود را در استخر ، رودخانه یا اقیانوس بگیرید تا گشت و گذار ، تور SUP یا شنا وحشی خود را فیلمبرداری کنید. همچنین مدل هایی با درجه ضد آب بودن به صورت استاندارد وجود دارد.

دوربین اکشن کمرا ورزشی

از زمان محبوبیت آنها ، تعداد این کمباین ها برای انتخاب بیشتر شده است ، بنابراین یافتن بهترین دوربین اکشن برای شما کمی دلهره آور به نظر می رسد. خوشبختانه ، ما تمام آزمایش ها و تحقیقات را انجام داده ایم تا به شما در تصمیم گیری آسان کمک کنیم.