دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی
دوربین های سایت MiniDvPro

دوربین های سایت MiniDvPro

وبلاگ سایت MiniDvpro.com مرکز تخصصی دوربین مینی دی وی

دوربین ریز 1.2مگاپیکسل AFD

دوربین ریز 1.2مگاپیکسل AFD بسیار کوچک است که بدلیل جدا بودن سر لنز از برد دوربین و همچنین نداشتن کیس سر لنز را در هر محلی بصورت غیر قابل دید قرار دهید می‌توانید با کمک آن به راحتی به منزل ، فروشگاه و یا محل کارتان نظارت داشته باشید.

این دوربین در حال حاضر کوچکترین و ریزترین دوربین موجود در بازار ایران است که هم اندازه یک نخود میباشد و از این رو می تواند ، یک دوربین مراقبتی ( منظور از مراقبتی این است که مثلا فرد این دوربین را برای نظارت بر کار پرستار بچه در جایی قرار دهند) بسیار عالی باشد.

دوربین بندانگشتیدوربین ریز بندانگشتی AHD

  • ۲۰۵IR
  • ولتاژ مصرفی : ۱۲ ولت
  • لنز : ۳٫۶mm
  • برد دید درشب:۵ متر
  • ابعاد: ۱۲ *۱۲ میلی متر
  • حسگر تصویر : ۱٫۳ DIS
  • وضوح تصویر : TV LIN 600
  • دارای IR غیر قابل دید(مخفی)می باشد

  

شاید اندازه کوچک این دوربین باعث شود که فرد به این قکر کند که این دوربین دارای قابلیت دید در شب نیست ، ولی بر عکس این دوربین تحت تکنولوژی Night Vision طراحی شده است که در عین کوچک بودن دارای دید در شب بسیار با کیفیت و خوبی میباشد .این دوربین با این که از لحاظ سایز کوچکترین دوربین دنیا محسوب میشود ، ولی دارای قابلیت های باور نکردنی میباشد ، که ضبط صدا نیز یکی از این قابلیت ها می باشد ، البته در تمامی مدل های این دوربین موجود نیست .

این دوربین دارای کابل آنالوگ میباشد که به راحتی میتواند تصاویر را با سرعت بالا و همچنین کیفیت بالا ، به دستگاه DVR مخابره کند ، و از طرفی در برخی از مدل های بالا تر این دوربین (که دارای قیمت های بالاتری میباشند) کابل HDMI نیز وجود دارد که قابلیت اتصال به تلوزیون را به این دوربین میدهد.

این دوربین با قابلیت هایی که دارد بهتربن گزینه برای استفاده مدار بسته یا کارهای مراقبتی میباشد ( کار های مراقبتی عبارتند از : مراقبت از شخص و زیر نظر گرفتن فرد ، به عنوان مثال برای مراقبت از رفتار پرستار با بچه) چرا که نه تنها این سایز کوچک باعث دیده نشدن دوربین میشود ، از طرفی نیز به راحتی در تمامی مکان ها قابل نصب میباشد.